a jaki byś mi radził założyć Gaźnik do mojego Sima ?
Jak dobrze poustawia to nie zatrze, moje 125 chodzi na 20mm
. Jednak osiągi znacznie spadają.
Ale po głebszym zastanowieniu do 2T w ktorym robi się mieszanke to faktycznie zbyt mały gaźnik.
Wizualnie jest zajebongo, ale mechanicznie się popraw.
Do takiego zestawu jak już napisano bing 17 do za mało, pasuje coś większego, amal 21 może by się jakoś wyrobił, ale lepiej będzie już dellorto chociażby. A z wyglądu, to akurat nie najgorzej, średnio(no cóż, gusta są różnie, osobiście nie lubię unowocześniania z wyglądu starych sprzętów, simson ma wyglądać jak wyjechał z fabryki, ew. jakieś naklejki producentów części czy olei i bagażniki boczne, ale rób jak się Tobie podoba). A do tego zestawu części to brakuje jeszcze liczonego wydechu.
wiem będę zakładał spawaka 12500 rpm robiony przez Płatek 56 Racing co oryginalne naklejki itp na razie projekt stoi miejscu bo brak funduszy ale nie bawem będą fotki Sima
strojony na 12k?! i do tego chcesz 21mm?
mogę założyć 26 mm gaźnik dellorto
Albo ja jestem ślepy, albo nie widzę jaki tam iskrownik siedzi pod to 12 tyś obr/min
jeśli miałbym dawać do takiej ładnie brzmiącej nazwy prędkości obrotowej wału to dał bym zapłon albo vape albo ducati energia albo lfk albo jakiś zapłon z lekkim magneto
Najtańszy zapłon do simsona i najmniej kłopotliwy? mogę śmiało polecić zapłon od aerox/neos do 2003r, cena nie przekraczająca 150zł a efekt nieziemski.
zapłon będzie zakładany ducati energia taki zapłon będzie dobry
Albo przerósł Cię koszt 80/4/3/2 albo nie ogarnąłeś...
To jak już to weź 70/6/3...
Raczej to pierwsze bo taki cylek nie jest tani, zresztą długo by nie pojeździł na nim
Tutaj jest fajny set
https://www.youtube.com/watch?v=qG3TRkY3KUk bardzo elastyczny i mocy mu nie brakuję, a co najważniejsze wytrzymały 10k typek już na nim zrobił
Poza tym fajnego Simka masz