Rozebrałem dziś w cukierku silnik i okazało się, że jest gorzej niż myślałem. Do wymiany jest:
tłok
pierścienie
łożyska
simeringi
zębatka przednia
łożysko na główce korbowodu (znajomy tokarz ma mi dotoczyć tulejkę )
zastanawiam się nad wymianą wału na nowy ZMD, bo mam już lekko wyrobione miejsce na wpust
i co ciekawe kanał przelotowy był zatkany, a na koniec maja był czyszczony
Dziś w końcu po 1,5 roku przerejestrowałem Ogara na Ostródzkie blachy
A w sobotę składam silnik i pierwsza jazda w 2016 roku
[
attachment=11483]
Rejestracje macie tam zarypiste
Chociaż najlepiej to wyglądają blachy WSK na ... wuesce
Przebijane numery, kwity z T-1 !!!!!!!!
Ja w 200 tez mam wpisane Romet T-1 i co?
(04-02-2016 22:10:11)romek napisał(a): [ -> ]Przebijane numery, kwity z T-1 !!!!!!!!
hahaha Romek to nie mój pierwszy z takimi błędami w dowodzie. Przecież w "pszczółce" mam wpisane 205 xD, a w komarze ten rocznik, co będę korygował haha
(04-02-2016 22:52:19)pladzorr napisał(a): [ -> ]"pszczółce"
Ej ej, ile to tych pszczółek jeszcze będzie na forum?
(04-02-2016 23:03:15)Quake96 napisał(a): [ -> ] (04-02-2016 22:52:19)pladzorr napisał(a): [ -> ]"pszczółce"
Ej ej, ile to tych pszczółek jeszcze będzie na forum?
hahah no ja nie wiem xd mój to pszczółka dlatego, że ten kolor sam nadał mi imię haha
[
attachment=11490]
U mnie pierwszy właściciel tak Ogara nazwał, więc cóż
Więc od dziś będą na forum dwie pszczółki
Nie martw się, grelus też ma "pszczółkę" i też 200
hohoho to trochę się nazbiera tych pszczółek na forum
to może jednak w lipcu przyjadę 200 do Bydgoszczy hahaha
Jeżeli coś ma się złego stać, to się stanie jak to powiada przysłowie... wał jest tak krzywy, że nie można społowic silnika :/ no nic trzeba chyba szukać nowego ZMD lub w ostateczności kupić chiński
Prace z silnikiem idą powoli, ale do przodu
kupiłem nowy wał produkcji komunistycznej za 70zł oraz zastanawiam się nad kupnem silnika 019 po remoncie za 200zł
Okazji ciąg dalszy.... dziś kupiłem z parkingu policyjnego wueske za 125zł. Może nie jest to jakiś ideał czy coś... ale godziny pracy zrobią swoje i za rok powinna się świecić jak z fabryczna. Wystała swoje w magazynie i czas oraz mentalność polaków zrobiła swoje (brakuje kanapy, gaźnika i innych dupereli). Ale cóż za WSK z możliwością normalnej rejestracji za te pieniądze nie ma co narzekać. Będzie zabawa na długie zimowe wieczory. Oczywiście poziom renowacji będzie identyczny jak na ogarze 205