Z tych zdjęć niewiele wynika, po obodowie licznika widać że jakiś starszy model,,, dodaj więcej zdjęć -- moze silnik albo z boku
Sztywniak
[
attachment=6929]
No właśnie nie wiecej nie mam.
Trochę go przetarłem, ale nie chcieli żebym go wystawiał itd. Więc tylko to mam
Fajny ja bym wzął
ta puszka pod siedzeniem wygląda na dołożoną
Sztywniak,pojemnik raczej nie oryginalny, a może... Zabieraj go jak najszybciej
No ta puszka właśnie wygląda na oryginalną,nie ma śladów rzemieślniczego spawania itd. Chociaż malowany był na pewno
A jakieś zbliżone dane? Jaki typ, może rocznik?
Rocznik -- w sztywniakach nie dojdzie do ramie ............/ mój spis tego dowiódł
Po numerach można ustalić typ itd, nawet jak był przerabiany
Bo z KOMARami tak bywa, że niektóre wyglądają inaczej niz w fabryce je zrobiono
Jak dla mnie klasyka gatunku
Komar 'sztywniak' z rodziny 232, chociaż trochę adaptowany na własne potrzeby - bagażnik, puszka/schowek.
Największe wrażenie zrobiło dla mnie poszucie/pokrowiec siodła!
GENIALNE!
Komar bardzo nieoryginalny - malowany, przerobiony bagażnik, puszka, ciekawe czy nie przyspawana, silnik raczej podmianka, siodło raczej od nowszego modelu, albo od Kadeta.. Ale to pamiątka rodzinna, więc przytuliłbym i zrobił!
Zobacz czy pod prawą pokrywą nad silnikiem nie ma tabliczki znamionowej z rocznikiem i modelem/typem.
Przy następnej okazji na pewno sprawdzę.
Pokrowiec siodła jest chyba z... beretu??!
Silnik na pewno był zmieniany, bo na początku był na pedały.
Ciężko będzie go im wyszarpać
A po kim to motorek? Po co go trzymają?
Dobra argumentacja, zwłaszcza, że to rodzina, i może cud się stanie!
trzymają go po jakimś dziadku-magiku który im traktory naprawiał, kiedyś przyjechał i mu się umarło pod traktorem. Powieźli go do kostnicy, komarson został, nikt się nie upomniał
Czyli jak mniemam nie da sie nic z tym zrobić?
Komar to model 232 (ew. 2320 lub 2328) z wymienionym silnikiem i po przeróbkach.