Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Pierwszy motor - Ogar 200 :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Zapchany gazior
Co dokładnie odkręcić żeby go wyczyścić ?
Wywal ten obleśny bagażnik!
Zrobiłeś coś z tym lewym powietrzem?
Dzisiaj zalozylem licznik rowerowy zeby sprawdzic jaki ma v-max, i jak sie okazalo leci po rownej drodze ponad 60 Smile a z gorki ok. 70 przejechane dzisiaj 35 km bez najmniejszych problemow. Wczoraj jak sie okazalo ze go tak szarpie to zalalo pozniej swiece i musialem przepalac... ale teraz smiga jak nalezy Smile no i musze teraz z popychu aby swiecy nie zalac. Wybaczcie za taka pisownie ale alt mi nie dziala .
Co do lewego powietrza, juz go nie ma.
Możesz pokazać zdjęcia jak założyłeś ten licznik? I jak go skalibrowałeś?
Zaczelo padac wiec Ogarek juz schowany, ale jutro wysle kilka zdjec Smile No wlasnie nie wiem czy dobrze skalibrowany, moze nie wiedzialem jak obliczyc srednice kola. Ale predkosc podobna co na telefonie mierzona, z tym ze jakby troche wieksza.
Chcę abyście powiedzieli mi, czy licznik jest dobrze skalibrowany ? Jeśli nie, to proszę powiedzieć jak to zrobić aby odczytywał jak najdokładniejsze dane. Kilka zdjęć :





Tutaj kalibrowanie mi sie wydaje jest, ile tutaj wpisać? oraz w metrach czy kilometrach?


A tutaj silnik, dwa tygodnie przejechane i jak na razie tylko problemy z gaźnikiem Smile


No i oczywiście całość Smile kopniak do wymiany, nada się taki? http://gmoto.pl/kopnik,55103.html
Witam!
Dawno mnie tutaj nie było, ponieważ nie przeprowadzałem żadnych zmian związanych z Ogarem, a więc tak:
od założenia licznika przejechane jest 7 godzin i zrobione ok 280 km bez mniejszych problemów, problem był jedynie ze świecą która dosyć często była zalewana, i odpiął się kabelek wychodzący z cewki.

Jako, że nie trzymał na wolnych obrotach postanowiłem lekko zwiększyć gaz na wolnych obrotach i już nie gaśnie, jedynie przy puszczaniu sprzęgła bez gazu sam lekko rusza. Nic się nie stanie, jeśli wprowadziłem takie zmiany?

Mam taki mały problem dotyczący kolanka od wydechu, mianowicie kolanko wychodzące z cylindra i tam przy łączeniu z tłumikiem wydostają się spaliny. Poluzowało się coś, czy nieszczelny jest?
Gdy nie trzyma wolnych obrotów reguluje się gaźnik, a nie linkę...
Ojciec pomagał ja jeszcze nie jestem w tym dość dobrze obeznany Smile

Zapraszam do oglądania Wink https://www.youtube.com/watch?v=-a2v5ki_...e=youtu.be

Gdy znajdę czas przejdzie lekkie poprawki z gaźnikiem i innymi rzeczami.

Aktualnie spędza czas w garażu pod kocem Smile
Wstawiam drugą część https://www.youtube.com/watch?v=7HxmaQwr...e=youtu.be nagrane po paru minutach od pierwszego nagrania, słyszycie różnice w działaniu silnika na wolnych i pełnych obrotach między tymi filmami?
Ja tam słyszę, że rozgrzany ma po prostu mniejsze obroty i to nic nadzwyczajnego. To normalne i tak musi być.
Witam ogar cacuś ale lakieru bym nie zmieniał ponieważ jeszcze jest w miare dobry.
Z rzeczy które bym zmienił to tak
Wywalić tą kratke wyczyścic kolanko.
polerka chromów
a i wyczyściłeś ten gaźnik ?
Kolanko mam nowe jeszcze w folii, na wiosnę prawdopodobnie je wymienię, ogumienie przednich amortyzatorów również. Kratkę rzeczywiście zdejmę, a co do polerowania chromów nie wiem jak za bardzo się do tego zabrać... gaźnika jeszcze nie czyściłem boje się ogólnie w tym grzebać bo wszystko na razie działa jak trzeba.
Wymiana kolanka to raptem 5 minut, nie wiem czemu przekładać to na później Tongue No z gumami na lagach jest więcej roboty, ale to może poczekać. A co do polerki, to jeśli nie wymagasz efektu super hiper duper ultra lustra, tylko aby chromy zwyczajnie były czyste, ładne i połyskujące to wystarczy pasta K2 aluchrom. Czyni cuda Wink
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie