Wiesz zależy to też od silnika. Mój te 120 km/h z haczykiem leciał ale to strach rozbujać takie auto (to nie ma czym hamować, można to nazwać spowalniaczami a nie hamulcami przy takiej prędkości
) już nie mówię, że sama paka się trzęsie
wtedy już nie ma wcale komfortu (zacznijmy od tego czy Cento ma wgl jakiś komfort
) Póki co to złomek się trzyma
jeśli nie sprzedam do wakacji to niech sobie stoi i będzie jako samochód roboczy
Bartek przy silniku 899 jest komfort
O wiele ciszej w środku i w ogóle.
u mnie przy prędkości 130 są jeszcze hamulce
A czy 899 a 704 miały inne hamulce?
A tego to ja nie wiem. Ale średnica tarczy jest taka sama w obu pojazdach. I tak z tyłu masz bębny to żadna rewelka
ale sporting za to już z tyłu chyba miał tarcze (być może tutaj mylą mi się już modele
jak by co to poprawcie mnie
) Komfort troszkę lepszy masz ten 5b i 41kucy. Ale i tak to zostanie zwykłe cinquecento które po prostu jest wolne i tyle
Ale widziałem na stronie klubowej centa fajne projekty i szacun, że ludziom chce się w takie małe autka pchać tyle kasy
Nawet nawet to żelazko
A jaki to ma gaźnik ? Polski ?
No pikaczento bardzo ładnie zachowane jak być potrzebował czesci to mam cały silnik o jakieś blacharkowe rzeczy to pisz
Żelazko xD , wolę Seicento . Chociaż ten też niczego sobie
Gaźnik Aisan (ten kto siedzi w temacie to wie, że to najgorszy gaźnik) Ostatnio jeden wężyk podciśnienia padł i już nie chodził tak jak trzeba :/ Po zlokalizowaniu przyczyny założyłem nowy wężyk i chodzi aż miło. (kto to widział dawać 5 wężyków ) Jakiś czas temu wymieniona membrana.
Do silnika to sam nie wiem co by trzeba było. Jak udało mi się zerknąć to najlepiej cały blok
Ale nie chce mi się bawić w rozbiórkę i składanie. Jeszcze muszę amorki kupić i może by się coś obniżyło. Nie pogardziłbym półeczką środkowego tunelu (takie jak w CCs)
Co do Seicenta hmm kto co lubi. Ale Kazik ma więcej miejsca w środku od Sejka
Jakoś te kształty zaokrąglone nie leżą mi (chociaż podoba mi się ten tunel środkowy w nim i tyle) Zresztą to już trzeba rozmawiać o gustach. Wg mnie Seicento można lepiej stuningować niż Cento.
Dodaję fotkę spodu nie jest rewelacyjnie bo widać rudą więc trzeba będzie coś z tym zrobić.
Jakieś pomysły na te cudne stalówki macie ? Chętnie posłucham waszych opinii
Z racji tego, że cento pójdzie za nie długo na sell nic przy nim nie jest robione. Jedynie w najbliższym czasie zostanie naprawiona misa olejowa by olej nie ciekł i moja zabawa się z nim kończy. Auto praktycznie stoi i nikt nim nie jeździ. Co do ceny to nie wiem ile za to wołać ale wiem, że kokosów za niego nie dostanę
A to czemu się go pozbywasz?
(13-07-2013 19:47:20)MichalSR50 napisał(a): [ -> ]A to czemu się go pozbywasz?
Dlaczego ? Nie stać mnie na utrzymanie Vectry i Centola. Oprócz tego jest passat B5 oraz Astra F i Astra H.
Szkoda mi fiata ale tam już trzeba robić co nie co.
Alek wątpię czy ktoś mi da tyle
Jak dostanę 1000 zł to bd dobrze
Spoxo Cinquecento dbaj a ci posłuży
Ale Ty chyba wszystkich nie utrzymujesz, tylko samo Cinquecento. Rób jak uważasz
Michał utrzymuję cento i Vikę
A resztę tata
Ale też nie mam gdzie już trzymać. Aktualnie centko stoi pod chmurką. Nie mam garażu na niego
Powiem, że podłoga się już kłania do roboty