Kurde po takiej długiej przerwie coś się zaczyna dziać
a to wszystko dlatego, że znalazłem dokumenty do sztywniaka i można w niego wkładać pieniądze
dodatkowo mąż mojej kuzynki pracuje w firmie która zajmuję się lakierowanie proszkowym
Już się z nim dogadałem. Komar zostanie wypiaskowany a potem pomalowany piecowo na czarno. oczywiście nie cały
i tutaj pytanie do Was. Chcę go zrobić czarno bordowego tylko nie wiem jak dokładnie powinien być pomalowany. Czy lampa, osłona łańcucha błotniki i bak mają być bordowe a osłony gaźnika, rama i przód czarny? Bo widziałem też wersje, które mają czarne lampy czarną osłonę łańcucha. Możecie mi pomóc
??
W Romecie codziennie inaczej malowali. Jeśli chcesz, żeby było jak z fabryki, to pomaluj tak, jak Ci się podoba. Ja mam lampę, bak i błotniki kolor, a reszta czarno.
Ja bym pomalował tak
Nic nie wspomniałeś o znajomym lakierniku
Bo on nie jest lakiernikiem ale tam pracuje w biurze czy jakoś tak
Komara jednak pomaluję tak jak pokazałeś na tym zdjęciu bo jednak tak mi się najbardziej podoba
Ze względów praktycznych pomalowałbym jeszcze osłonę łańcucha na czarno
Ja nim nie będę dużo jeździł
Ja tak samo myślałem i po 1 smarowaniu łańcucha pędelek i buta na czarno
dziś pierwsze zakupy części do komara
przyszła nowa ramka licznika, tabliczka znamionowa i przełącznik na lampę
komara planuję w przyszłym tygodniu oddać do malowania
No i korek od Józka dołożyłem do zdjęcia
No to ja nie rozumiem. po co do komara 2320 dajesz tabliczke 232? To były zupełnie inne komary
przynajmniej dla mnie
175mateusz, spójrz na post dotyczący renowacji mojego Komarka...
Ja pomalowałem elementy tak jak miałem w oryginale, czyli skorupa lampy, błotniki, bak, osłona łańcucha na bordowo, a reszta elementów na czarno.
Matinek ale to nie jest komar 2320 tylko 232 temat jest źle założony bo myślałem, że to 2320 a to 232 z 1966r. nawet tak jest napisane na tabliczce oryginalnej więc nie rób zamieszania
Jakubie już patrzę lakier jest piękny na Twoim
tak ps. matinek w innym temacie piszesz, że jesteś specem od 2320 itp a nie zwróciłeś uwagi na rocznik podany w temacie
?
Ja jestem specem od 2320? O ile mi wiadomo 2320 były produkowane na równi z 232 różniły się stopem jakim wykonywano cylindry. Nie bulwersuj się też bo nie masz o co po prostu nazwa tematu i zdjęcia w nim odbiegaly od siebie i się zapytalem.
Może za bardzo na Ciebie naskoczyłem. Sorki
na nikogo nie jestem zły
232 miały inny gaźnik cylinder też miał inny króciec na gaźnik, chyba jeszcze tłumik dwuczęściowy i jakieś inne pierdoły
Nie ważne jaki. Ważne ze pięknie go zrobisz