Nie przekręca ci sie ta stopka ?
Już mam załatwione lagi u kokoska
Stopka się nie przekręca, podłożona jest taka podkładka z nacięciami. Ale oczywiście jak się chce to da się nawet ręką obrócić
Rozumiem, ze jest w planach 70/4, ale nazywanie tematu w ten sposób powinno oznaczać, że albo już masz to 70/4, albo właśnie je budujesz. W taki sposób to mogę sobie napisać 'Romet Chart 130ccm BB' bo chciałbym sobie wstawić taki cyl, ale nie wiem kiedy się zabiorę, trochę bez sensu
Chart trochę do dopieszczenia, pozdrawiam
Chart jeździł, odwiedził kokoska, przewoził gabaryty, dostał nową oponkę (z połowy 2013r, trochę jeszcze pojeździ)
Ale ostatnio jeździłem, aż została mi tylko dwójka
Może regulacja kosy pomoże.
Cały czas miałem problemy z tym, że po rozgrzaniu mi gasł i nie chciał odpalać. Dwie osoby poleciły mi wymianę simeringów, także kupiłem i chciałem wymienić właśnie dzisiaj. Ale też tata podsunął mi pomysł, ale sprawdzić kompresje. No dobra, 4 bary. Luz na tłoku dość duży, ściągam cylinder a tutaj... W ogóle nie ma górnego pierścienia, a na cylindrze ani jednej ryski... Poważnie, jest to możliwe aby wypluło oknem cały pierścień? Kokosek się zapiera że na pewno były oba pierścienie, już sam nie wiem. I na nieszczęście zabezpieczenie wpadło mi w wał, zaklinowało się. Muszę rozpoławiać, czyli raczej nie pojeżdżę do czasu remontu ramy.
Masakra. Kokosek, nie spodziewałem się tego po Tobie
Na swoje usprawiedliwienie
Pierścienie były dwa bankowo i sam nie wiem jak to się mogło stać
Wysłane z mojego D2303
Odpalony, sprawny już. Na razie zbieranie kasy na remont, który zacznie się najprawdopodobniej z dniem 19 grudnia
Miały być remonty, ale niestety jeszcze nie teraz. Ogólnie są spore komplikacje, takie, że martwię się czy zdążę zacząć go jeszcze w tą zimę... Skończyć wskę, skończyć prawko i kupić samochód, żeby można było czymś jeździć. Motocykle przechodzą na drugi bok, teraz tylko będę zajmował się nimi hobbystycznie, czyli bez pośpiechu
Ale za to zaopatruję się w jakieś tam części, no i mam w końcu oryginalną manetkę
Musiałem kupić ja wraz z kierownicą, która okazała się krzywa:
Ale i tak się opłacało, 35zł a mam manetkę i komplet przełączników
Dodatkowo amortyzatory od forumowicza, gotowe do montażu
No i kiedyś tam kupiłem tarcze i oryginalny korek trafił się na moto bazarze to kupiłem
Czo ta lampa tak na błotnik paczy ?