Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: mały samochód
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
te samochodziki faktycznie maja 500 pojemnosci w dieslu ale tak jak juz pisalem one sa fabrycznie skrecone na 50ccm i v-max 45km/h i dlatego one sa rejestrowane na motorower
(04-01-2012 00:02:26)Tomasso94 napisał(a): [ -> ]Wiem tyle: Mają homologację, idziesz do urzędu dostajesz takie kwity, na przeglądach flaszki mieć nie trzeba, a mnie nic więcej nie obchodzi jako potencjalnego użytkownika Big Grin

Co do tego suzuki to masz racje, przegięcie :F
No Ty winny tu nie jesteś a organ, który wydał niepoprawną homologację lub importer, który do badań homologacyjnych podstawił pojazd o innych parametrach.
Teraz to jużz za flaszke takich rzeczy nie załatwisz Big Grin
(04-01-2012 00:09:45)Mikołaj napisał(a): [ -> ]te samochodziki faktycznie maja 500 pojemnosci w dieslu ale tak jak juz pisalem one sa fabrycznie skrecone na 50ccm i v-max 45km/h i dlatego one sa rejestrowane na motorower
Co to znaczy skręcić z 500 na 50 ccm? Jak wymiana cylindra to ok. Jeśli ma silnik o poj. 500 ccm to jest to samochód osobowy niezależnie od tego co ma namieszane w papierach. Może mieć nawet napisane, że to Kamaz, a to i tak nie zmieni faktu, że to samochód osobowy.

Czuje się jak w Motoodbycie, gdzie gdy chce się kupić żarówkę trzeba kłócić się o istnienie modelu 205:F
Heh, są dwie wersje tego autka. 50 w benzynie, i dławiona 500 w dieslu. V-max, moc i waga obu są identyczne. I ot rozwiązanie problemu - Homologacje przydzielono na model, bez względu na użyty w nim silnik Wink
równie dobrze mogę tam wsadzić normalne 1.6 16 v i dociążyć tył trochę i też będzie jeździć jako 50 ccm
(04-01-2012 00:25:39)Tomasso94 napisał(a): [ -> ]Heh, są dwie wersje tego autka. 50 w benzynie, i dławiona 500 w dieslu. V-max, moc i waga obu są identyczne. I ot rozwiązanie problemu - Homologacje przydzielono na model, bez względu na użyty w nim silnik Wink
Jak jesteś producentem/importerem i w danym modelu zastosujesz inny silnik musisz go poddać badaniu homologacyjnemu ze względu na to, że wraz z nowym silnikiem zmieniają się parametry pojazdu, takie jak chociażby pojemność, a co za tym idzie klasyfikacja samego pojazdu się zmienia. Tak samo te Romety Zetki są oferowane z silnikami 50 i 125. Po co? Po to, że jak ogranicza prędkość 125-ki do 45 km/h ona nadal będzie motocyklem - musi spełnić wszystkie parametry m.in. dopuszczalną pojemność skokową. Jak kupisz wersje 125 to dostaniesz wyciąg ze świadectwa homologacji wersji 125, a nie 50 mimo że to ten sam model.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie