02-01-2012, 21:30:17
02-01-2012, 21:32:22
(02-01-2012 20:51:15)Decybel napisał(a): [ -> ]Ale powiem ci szczerze że wolałbym kupić cc i odchudzić niż takim czymś jeździć. bo te samochodziki to porażka
jestem ciekawy jak odchudzisz cc do mniej niz 400kg bo tyle jest wymagane zeby zarejestrowac go na motorower
02-01-2012, 21:39:20
(02-01-2012 21:32:22)Mikołaj napisał(a): [ -> ](02-01-2012 20:51:15)Decybel napisał(a): [ -> ]Ale powiem ci szczerze że wolałbym kupić cc i odchudzić niż takim czymś jeździć. bo te samochodziki to porażka
jestem ciekawy jak odchudzisz cc do mniej niz 400kg bo tyle jest wymagane zeby zarejestrowac go na motorower
wyjął by prawie wszystko łatwiej by było odchudzić na b1 bo tylko do 550 kg
02-01-2012, 22:02:44
(02-01-2012 21:32:22)Mikołaj napisał(a): [ -> ](02-01-2012 20:51:15)Decybel napisał(a): [ -> ]Ale powiem ci szczerze że wolałbym kupić cc i odchudzić niż takim czymś jeździć. bo te samochodziki to porażka
jestem ciekawy jak odchudzisz cc do mniej niz 400kg bo tyle jest wymagane zeby zarejestrowac go na motorower
Mi chodziło żeby odchudzić do 550kg tyle ile na B1 a cienkich parę widziałem zarejestrowanych tak i nie były bardzo przerabiane ale to trzeba mieć znajomości
02-01-2012, 22:10:07
(02-01-2012 20:09:51)Mikołaj napisał(a): [ -> ]Tiaa motorower o pojemności 500 ccm...(02-01-2012 18:24:37)baku 50-T-1 napisał(a): [ -> ]Jednym słowem schrottt, za taką cenę to mercedesa kupisz....
PS 4KW to tylko 5,44km, więc nie wiem jakim prawem to się w ogóle toczy, nie mówiąc o pokonywaniu tym czymś jakichś wzniesień...
czlowieku ogarnij sie to nie jest samochod tylko motorower!!!
(02-01-2012 21:32:22)Mikołaj napisał(a): [ -> ]jestem ciekawy jak odchudzisz cc do mniej niz 400kg bo tyle jest wymagane zeby zarejestrowac go na motorowerBy pojazd stał się motorowerem musi spełniać 3 parametry:
- pojemnność skokowa silnika do 50ccm
- prędkość maksymalna 45 km/h
- masa własna do 350 kg
Zresztą i tak przepisy się niedługo zmieniają i kat. B1 będzie uprawniała do jazdy pojazdami jak dawniej z wyłączeniem samochodów osobowych, więc zanim zrobisz prawko to już nie będziesz mógł tym jeździć. Chyba, że zarejestrować to jako "pojazd samochodowy inny" i wtedy traktowany byłby jako czterokołowiec.
02-01-2012, 22:15:09
(02-01-2012 22:10:07)Mati napisał(a): [ -> ](02-01-2012 20:09:51)Mikołaj napisał(a): [ -> ]Tiaa motorower o pojemności 500 ccm...(02-01-2012 18:24:37)baku 50-T-1 napisał(a): [ -> ]Jednym słowem schrottt, za taką cenę to mercedesa kupisz....
PS 4KW to tylko 5,44km, więc nie wiem jakim prawem to się w ogóle toczy, nie mówiąc o pokonywaniu tym czymś jakichś wzniesień...
czlowieku ogarnij sie to nie jest samochod tylko motorower!!!
Tak, motorower W dodatku samochody te posiadają w większości silnik diesla. Są to silniczki ograniczone do 45 kilometrów na godzinę, oraz ich moc jest ograniczona do tych 4KW, dzięki czemu z powodzeniem zarejestrujesz to na motorower Nie pytaj mnie jak to blokują bo nie mam pojęcia, wiem że w Polsce spokojnie dostajesz na to homologacje motoroweru.
02-01-2012, 23:26:42
jak już to silnik by się przełożyło, przecież na tym padle bym nie jeździł
ale macie raję że się nie opłaca, mam w planach za to złożenie gokarta lub coś w tym stylu, ale trochę czasu i siana trzeba
mam więcej info. na temat tego gówienka, z tego o mi wiadomo nie jest w najlepszym stanie mechaniczno - blacharskim
szkoda siana na takie coś, jeśli już coś miałbym kupić to cc i trochę przerobić, wywali plastiki, i ogólnie przerobić nadwozie ale zobaczymy, temat do zamknięcia, dzięki wszystkim
ale macie raję że się nie opłaca, mam w planach za to złożenie gokarta lub coś w tym stylu, ale trochę czasu i siana trzeba
mam więcej info. na temat tego gówienka, z tego o mi wiadomo nie jest w najlepszym stanie mechaniczno - blacharskim
szkoda siana na takie coś, jeśli już coś miałbym kupić to cc i trochę przerobić, wywali plastiki, i ogólnie przerobić nadwozie ale zobaczymy, temat do zamknięcia, dzięki wszystkim
03-01-2012, 23:21:16
(02-01-2012 22:15:09)Tomasso94 napisał(a): [ -> ]Ale to jest nie zgodne z prawem! To o czym Ty mówisz to pewnie przekręty robione za flaszke tak jak robi się 125/50 itd..(02-01-2012 22:10:07)Mati napisał(a): [ -> ](02-01-2012 20:09:51)Mikołaj napisał(a): [ -> ]Tiaa motorower o pojemności 500 ccm...(02-01-2012 18:24:37)baku 50-T-1 napisał(a): [ -> ]Jednym słowem schrottt, za taką cenę to mercedesa kupisz....
PS 4KW to tylko 5,44km, więc nie wiem jakim prawem to się w ogóle toczy, nie mówiąc o pokonywaniu tym czymś jakichś wzniesień...
czlowieku ogarnij sie to nie jest samochod tylko motorower!!!
Tak, motorower W dodatku samochody te posiadają w większości silnik diesla. Są to silniczki ograniczone do 45 kilometrów na godzinę, oraz ich moc jest ograniczona do tych 4KW, dzięki czemu z powodzeniem zarejestrujesz to na motorower Nie pytaj mnie jak to blokują bo nie mam pojęcia, wiem że w Polsce spokojnie dostajesz na to homologacje motoroweru.
03-01-2012, 23:27:19
nie mati one sa fabrycznie ztubione na 50ccm i te 45km/h i tam nie ma zadnego przekretu. to jest tak samo jak z niektorymi kiblami ze maja 70ccm ale sa fabrycznie skrecone na 50ccm i sa rejestrowane na motorower
03-01-2012, 23:39:05
(03-01-2012 23:27:19)Mikołaj napisał(a): [ -> ]nie mati one sa fabrycznie ztubione na 50ccm i te 45km/h i tam nie ma zadnego przekretu. to jest tak samo jak z niektorymi kiblami ze maja 70ccm ale sa fabrycznie skrecone na 50ccm i sa rejestrowane na motorowerJak to małe pudło ma 50 ccm to ok, ale ten z aukcji miał napisane, że 500 czyli przerobienie tego czegoś na motorower z tym silnikiem to byłby przekręt nie zależnie od tego czy jedzie 45 km/h czy nie. Ursus C-330 wyciąga 25 km/h i co z tego? A kibel jak ma pojemność skokową 70 ccm, a w papierach, w homologacji czy gdziekolwiek jest to łamaniem prawa. Kontrolą zgodności produkcji/importu z wystawioną homologacją zajmuje się Instytut Transportu Samochodowego. Jeśli taka sytuacja miała miejsce widocznie tam go zabrakło.
03-01-2012, 23:43:10
Może typowi się zera machnęły... W każdym razie nawet 500 rejestrują na motorower, i to legalnie
Mój Hero ma pojemność 75 ccm, i w Polsce otrzymał homologację na motorower w pełni legalnie ITS przykłada większą wagę do V-max niż do pojemności.
Mój Hero ma pojemność 75 ccm, i w Polsce otrzymał homologację na motorower w pełni legalnie ITS przykłada większą wagę do V-max niż do pojemności.
03-01-2012, 23:53:39
(03-01-2012 23:43:10)Tomasso94 napisał(a): [ -> ]Może typowi się zera machnęły... W każdym razie nawet 500 rejestrują na motorower, i to legalnienielegalnie
(03-01-2012 23:43:10)Tomasso94 napisał(a): [ -> ]Mój Hero ma pojemność 75 ccm, i w Polsce otrzymał homologację na motorower w pełni legalnie ITS przykłada większą wagę do V-max niż do pojemności.Importer miał znajomości w ITS, bo normalnie powinien trzymać homologacje jako motocykl. Np. szfaby znajomości nie miały i wartburgi s70 rejestrowane były jako motocykle. Tak nawiasem pisząc, nawet nasz WORD łamie prawo, bo się nie wyrabia i terminy na egzamin wczoraj wynosiły 42 dni, a ustawa zobowiązuje ich do przeprowadzenia egzaminu w ciągu 30 dni
03-01-2012, 23:54:39
03-01-2012, 23:59:48
I niech ktoś mi jeszcze powie, że to legalne Tomek, podejdź do profesora magistra inżyniera Króla i podpytaj się o rejestrowanie samochodów 500 ccm na motorower - zobaczysz jak Cie pogoni xD
04-01-2012, 00:02:26
Wiem tyle: Mają homologację, idziesz do urzędu dostajesz takie kwity, na przeglądach flaszki mieć nie trzeba, a mnie nic więcej nie obchodzi jako potencjalnego użytkownika
Co do tego suzuki to masz racje, przegięcie
Co do tego suzuki to masz racje, przegięcie