Siemka
Wczorajszego dnia stałem sie posiadaczem oto tego komarka 2350
Komarek jest w dobrym stanie, jest kompletny po za kilkoma pierdołami. Silnik w dobrym stanie, tylko jak się kopnie kopką to strasznie cos ociera, kręcąc kołem tak nie ma. Trzeba go troche dopieścić i będzie cacy
Z czasem chcę go odrestaurować, myślę nad wiśniowym kolorkiem, co wy na to?
Jutro postaram się wrzucić zdjęcia komara już u mnie.
Fajny
dużo dałeś? masz papiery?
Dzięki, papierów nie mam, 330zł, dużo? może trochę przepłaciłem, ale byłem już zdeterminowany
Całkiem nie źle z ceną. szkoda, że bez papierów
Trochę szkoda, ale jak zacznę nad nim pracę to może sie rozejrzę za jakimś papierem.
Komarek fajny, nie przepłaciłeś. Myślę, że malować go całego nie ma sensu, przynajmniej tak zdjęcia pokazują, a jedynie porobić zaprawki, pomalować pojedyncze elementy
To cieszę się że nie przepłaciłem
też tak dzisiaj stwierdziłem że nie będę go jednak malował, spróbuję odratować te przemalowane błotniki i powinno byc dobrze
Zmień pokrowiec siedzenia i zedrzyj farbę z lampy przedniej, powinien lepiej wyglądać, przydałoby się też pomalować błotniki i je wyklepać.
Co do koła to rozkręć je, zobacz czy są wianki/kulki (kulek powinno być na 3/4 bieżni), dokręć mocno konusy, a koło nie powinno latać
zajmę się takimi zabiegami we wrześniu jak będę miał czas
Dzięki za poradę! tym kołem zajmę się od razu.
Dzięki za informację
Nr. ramy to 555??? dalej jest nie czytelny :/
Silnik dziś odpalony, chodzi jak igiełka
jutro musze pozakładać wszystkie linki, zrobić przednie koło i powinien już jeździć.
Witam po długiej przerwie
Temat ucichl w sierpniu bo komar został odstawiony w kąt, ale wracamy do pracy!
Komar cały rozebrany, wyczysczony i poskladany jak należy. Silnik doczekał się na łożyska i inne pierdoly.
Jutro dodam zdjęcia jak to na dziś dzień wszystko wygląda.
Ładny komarek, życzę powodzenia w pracach.
Co do tego "latającego przedniego koła" obstawiam że należałoby wymienić zarówno tuleje z PVC jak i tuleje metalowe w wahaczach pchanych - przednich. Sugeruję dotoczenie zarówno pierwszych z teflonu, jak i drugich z nierdzewki A2, daruj sobie kupowanie chińskich podróbek.
Skontrolowałbym też miseczki sprężyn i gumowe odboje. No i oczywiście sprawdź też łożyska przedniego koła.
Gratuluję Robaka