20-08-2014, 18:06:37
Zabawy z Chartem ciąg dalszy, a więc:
Wcześniej był problem ze słabą iskrą ale to rozwiązałem wymieniając cewkę zapłonową, lecz po 30 km znowu ten sam problem, wychodzi na to, że pali cewki, ale czemu (spaliło mi już dwie cewki, jedną butelkową 8V i zamiennik od Aprili SR, ale to przecież to samo )
Dokonałem pomiarów i tak:
-Cewka zasilająca moduł 760 Ohm, napięcie max jakie uzyskałem przy kopaniu starterem to ok 110 V
-Impulsator 29 Ohm
Kupiłem nową cewkę ale jej jeszcze nie założyłem, żeby znowu nie potrzebnie wydawać. Z czym może być problem?
Wcześniej był problem ze słabą iskrą ale to rozwiązałem wymieniając cewkę zapłonową, lecz po 30 km znowu ten sam problem, wychodzi na to, że pali cewki, ale czemu (spaliło mi już dwie cewki, jedną butelkową 8V i zamiennik od Aprili SR, ale to przecież to samo )
Dokonałem pomiarów i tak:
-Cewka zasilająca moduł 760 Ohm, napięcie max jakie uzyskałem przy kopaniu starterem to ok 110 V
-Impulsator 29 Ohm
Kupiłem nową cewkę ale jej jeszcze nie założyłem, żeby znowu nie potrzebnie wydawać. Z czym może być problem?