Hmm, to muszę poszukać, ciężko będzie, bo nie znam pewnych blacharzy... Kurde, mogłem zapytać tam gdzie mi naprawiali to mocowanie.
Nie lepiej kupić prostą rame ?
Nie lepiej, bo na tą mam papiery
Chyba że
I prostowanie ramy to koszt flaszki
Jeżeli dałeś za nią do 700 zł to nie przepłaciłeś
spoko jest, z problemami sobie poradzisz i będzie kolejny uratowany zabytek !
powodzenia
Barto, koszt to mały problem w porównaniu ze znalezieniem, kto zrobi to dobrze
No trochę przepłaciłem, ale mam nadzieję że uda się ją uratować
Dawno mnie tu nie było
nic specjalnie się nie zmieniło, szukam zakładu, który by mi wyprostował ramę, dobrej lakierni i przede wszystkim części:
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=32713 Żeby nie było, że o niej zapomniałem, ostatnio trochę się pobawiłem chromami i kupuję od blusika ładne siedzenie do drynki
W rzeczywistości chromy nie są tak dobre, ale wystarczą.
Witaj chromowałeś te elementy jaki to koszt np.kierownica?
Fajna dryna powodzenia w dalszych pracach
Dzięki
a elementy w żadnym razie nie chromowane, po prostu umyłem je dokładnie benzyną, potem szorowanie gąbką z cifem, a na końcu wszystko przetarte pastą K2 turbo
Dziękuję za odpowiedź,super wyszło,ogólnie fajny motorek po tylu latach nie ma się co spodziewać że wszystko będzie w nie naruszonym stanie z moją motorynką jest gorzej.Życzę powodzenia i wytrwałości.
Powoli, ale do przodu
i części idące do ocynku:
Tą zębatke to kupowałeś nową ? Jak tak to nie polecam
Zrobiłem na niej z 50 km i już wygląda jak stara , zużyta . A łańcuch był nasmarowany i nie był zbyt napięty
Jak się zużyje, to będę myśleć