Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Ogar 200] Początkujący - pytanie o postój na światłach ogar200
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam serdecznie.

Dziś stałem się szczęśliwym posiadaczem ogara 200. Jestem totalnie zielony w sprawach technicznych jak i samej jazdy - narazie mam motor i chęci Big Grin

Stąd moje może głupie pytania jednak dla kogoś ogarniętego w temacie nie sprawią problemu a na 1 rzut oka nie znalazłem odpowiedzi w już istniejących wątkach :

1. Podczas jazdy ogarem kiedy dojeżdżam do np świateł i muszę stanąć za każdym razem mi gaśnie i muszę wstawać i odpalać go z kopa od nowa - czy da się temu zapobiec?
2. Czasem ogar zapala za 1wszym a czasem za 6tym czy 7mym razem czy to normalne?
3. Czy ma ktoś na miary na dobrego mechanika w Bydgoszczy , najlepiej w Fordonie który za niewielkie pieniądze może podreperować jakąś rzecz w silniku której samodzielnie nie dam rady?

Pozdrawiam
1 przy zatrzymywaniu sie naciśnij sprzęgło to ci nie zgaśnie na biegu. przy ruszaniu wrzucasz normalnie pierwszy bieg i jedziesz
2 przy ogarze 200 to troche normalne ale możliwe zę masz nie wyregulowany zapłon albo gaźnik. Gaśnie na wolnych obrotach albo coś ??
3. Ja nie z Bydgoszczy to nie pomoge ale chłopaki z Fordonu ci pomogą ;D Silnik jest nawet łatwy to dasz sb rade raczej
dzięki spróbuję jutro patent ze sprzęgłem. Z zapłonem/gaźnikiem też się może pobawie ale musze ogarnąć jak to dokładnie tam działa ;D

Jako że sprzęt odkupiłem od Tasiemca to odziedziczyłem również problem z nim związany ;D manowicie :

"Mam problem z moim Ogarem 200. po 3 miesiącach stojac w garazu zapalił za 1 razem ale jak stacyjkę przęłącze na włączone światła to pochodzi ok.2 min i gaśnie, muszę czekać następne 10 min żeby była iskra, a bez świateł chodzi normalnie zapala za 1 razem i wszystko jest ok, tylko na swiatłach tak się dzieje."

Aktualnie światła są pod akumulator ale wolałbym to zmienić normalnie na zasilanie zwykłe. Jak ktoś ma jakiś pomysł to niech się podzieli!

Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
(30-12-2011 00:52:59)chemiq12 napisał(a): [ -> ]dzięki spróbuję jutro patent ze sprzęgłem. Z zapłonem/gaźnikiem też się może pobawie ale musze ogarnąć jak to dokładnie tam działa ;D

Jako że sprzęt odkupiłem od Tasiemca to odziedziczyłem również problem z nim związany ;D manowicie :

"Mam problem z moim Ogarem 200. po 3 miesiącach stojac w garazu zapalił za 1 razem ale jak stacyjkę przęłącze na włączone światła to pochodzi ok.2 min i gaśnie, muszę czekać następne 10 min żeby była iskra, a bez świateł chodzi normalnie zapala za 1 razem i wszystko jest ok, tylko na swiatłach tak się dzieje."

Aktualnie światła są pod akumulator ale wolałbym to zmienić normalnie na zasilanie zwykłe. Jak ktoś ma jakiś pomysł to niech się podzieli!

Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam

Oj nobo tak było i jak było ok to zostawiłem go do dzis rana, rano odpaliłem i nie działały, ja juz nie mam na niego sił więc podłączyłem pod aku i jakos działały Big Grin
nie no narazie jest zrobione spoko - ale z czasem wypada nad tym pomyslec zeby bylo normalnie ;D
jak co to moge ci pomoc z tym ogierem jestem z Brdyujścia (tam gdzie go kupiles) jak cos to napisz na pw
"Mam problem z moim Ogarem 200. po 3 miesiącach stojac w garazu zapalił za 1 razem ale jak stacyjkę przęłącze na włączone światła to pochodzi ok.2 min i gaśnie, muszę czekać następne 10 min żeby była iskra, a bez świateł chodzi normalnie zapala za 1 razem i wszystko jest ok, tylko na swiatłach tak się dzieje."



trzeba znów podłączyć pod cewki ale one są chyba do wymiany bo za mało prądy dają
czyli cewke zapłonową mam wymienić? Taką butelkową ?
żadnej z tych tylko świetlną są dwie
drogawe te cewki 17zł jedna ;D A takie pytanie z innej beczki , wie ktoś może skąd mogę wziąć szybkę od licznika ? Na allegro jej nie ma chyba bede musial szukac od kogos jak sprzedaje na cześci bo nie widzę nadziei innej ;D
(30-12-2011 16:55:13)chemiq12 napisał(a): [ -> ]drogawe te cewki 17zł jedna ;D A takie pytanie z innej beczki , wie ktoś może skąd mogę wziąć szybkę od licznika ? Na allegro jej nie ma chyba bede musial szukac od kogos jak sprzedaje na cześci bo nie widzę nadziei innej ;D

Lepiej kup cały licznik bo ten jest trochę zmęczony Big Grin
szybek oddzielnie nie sprzedają musisz kupić cały licznik
No czasem możesz gdzieś znajść samą szybkę lub jakich popsuty licznik i szybkę wymienisz sobie chybaaBig Grin
Mam kolejne pytania jak ktoś ma czas to niech mi podpowie:
1. Co to może być jeśli na ogarze po całej nocy ( poprzedniego dnia jeżdżony) w tym czymś kratkowanym obok silnika co jest ( cylindrze chyba? Big Grin ) jest mokro od jakiegoś nacieku oleju czy paliwa. Niewiele ale troche było.
2. Czy wymienienie krućca na kwadratowy pomoże w zwiększeniu osiągów jeśli nie bede zmienial reszty rzeczy ( kolanka i tych przestawien w silniku) ? aktualnie motor jeździ koło 55km/h
3. Ma ktoś jakiś link do artykułu/postu czy jakiegoś poradnika jak skutecznie odpalać z kopa? Bo mega słabo mi to idzie nie mam się od kogo uczyć. Zapalam go ale nie mam wyczucia nie wiem ile gazu dać itd Ma ktoś jakąś poradę ? Big Grin
4. Czy oprócz świecy i kondensatora powinienem zaopatrzyć się w coś jeszcze żeby móc naprawić najczęstsze awarie?

Dzięki i pozdrawiam
1 możliwe że ci paliwo leci z gaźnika zakręć kranik to ci nie bedzie lecic
2 coś tam da ale nie dużo jak byś skrócił kolanko i wymienił dysze by dało więcej
3 to na wyczucie musisz robić nie ma czegoś takiego jak poprawnie palić z kopa
4 napewno jeszcze klucze Smile ale tak to nie wiadomo co sie moze zepsuć kupisz wtedy jak sie zepsuje chyba że jedziesz daleką trase no to platyny jeszcze i szczelinomierz
Stron: 1 2
Przekierowanie