13-08-2014, 11:07:32
Cześć
Kupiłem silnik s38 do swojego komarka i mam problem z ustawieniem zapłonu.Na czujniku zegarowym wychodzi że od momentu rozwarcia styków przerywacza do momentu aż tłok dojdzie do GMP jest aż 1,2cm.Przekręcanie iskrownikiem maksymalnie w lewo albo prawo nie daje żadnego efektu.Dodam,że w momencie kiedy tłok znajduje się w GMP klin na wale skierowany jest dokładnie w "bolec" od przerywacza.Mam podejrzenia,że wał nie jest od s38.Czy mógłby ktoś napisać w jakiej pozycji powinien znajdować się klin na wale przy s38?
Kupiłem silnik s38 do swojego komarka i mam problem z ustawieniem zapłonu.Na czujniku zegarowym wychodzi że od momentu rozwarcia styków przerywacza do momentu aż tłok dojdzie do GMP jest aż 1,2cm.Przekręcanie iskrownikiem maksymalnie w lewo albo prawo nie daje żadnego efektu.Dodam,że w momencie kiedy tłok znajduje się w GMP klin na wale skierowany jest dokładnie w "bolec" od przerywacza.Mam podejrzenia,że wał nie jest od s38.Czy mógłby ktoś napisać w jakiej pozycji powinien znajdować się klin na wale przy s38?