Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jawa Golden Sport
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Jest ładna niebieska, wcześniej mieliśmy zjechane świece, jawa wróciła do swojego garażu Smile niedługo będę kombinowal

Wysłane z mojego D2303
Nowy upload nieco większy.
Kupiłem nowy oryginalny łańcuch za 20zl
Który okazał się zły, do Goldenki. Tak więc go oddałem


Dzis pogrzebalem przy Jawie założyłem gaźnik na obecną chwilę bardzo amatorsko Big Grin brakuje uszczelek i ustawienia zapłonu i powinien być git. Silnik ma siłę nawet się kawałek przejechałem Smile
Filmik http://youtu.be/UnNZ81LODFM
Wysłane z mojego D2303
To kombinuj kombinuj bo po filmiku widac ze cos ciezko ma :/ Xd
Mam drugi silnik do jawy gdyby był potrzebny wiem już że na pewno pozycze trzymacze stojanu i podejrze kat Smile
Silnik o dziwo ze że złomu całkiem wygląda na ładny
Jest w nim świecą z niebieskim napisem to już druga taka która mam najprawdopodobniej czeska


Wysłane z mojego D2303
Jutro sobota dawaj kokos ogarnij to i nagraj mi film Wink
Jutro nie wiem czy ogarnę. Ogólnie to nie mam pomysłu czy go próbować wsadzić w ramę i palić czy jak ogólnie to go wyczyścić trzeba

Wysłane z mojego D2303
nieee po co. Te uchwyty od zapłonu przełóż do tamtego i juz Smile
Ja bym go w wolnej chwili rozpołowił i albo zostawił w częściach, albo wyremontował i złożył Smile

PS: Nie chciałbyś się kiedyś pozbyć okapnika? Big Grin Byłbym chętny jakbym miał trochę grosza Big Grin
Słyszałem że to częste właśnie brak okapnika. Jak narazie nie chce zbytnio silników dekompletowac ten wydaje się zdrowy i chyba tylko go tak przejrze i poczeka na jakąś budę Smile ostatnio pancerka zaczęła mnie ciekawic

Wysłane z mojego D2303
z tego filmiku slychac ze albo jest zaplon źle ustawiony albo tak ciągnie lewe powietrze. Krzywke wału ustawiałeś? Sprawdzałeś jak jest ustawiona?
Nie mam w prawy ustawiania tego. Ostatnio udało mi się to wyregulowac mniej więcej i odpalal z kopa.. Do czasu aż nagle nie wyskoczył stojan i przekrecil się w pizdu..

Wysłane z mojego D2303


Ogólnie przyspieszenie zapłonu reszta ok

Wysłane z mojego D2303
mniej więcej go przetarlem jest kompletny świecą była bosch wlozona próbowałem cos Poczyścić ale masakra pojadę z tym na myjke

Wysłane z mojego D2303
benzyną albo olejem napędowym takie przychnięte syfy puszczą
Ja używam ropy ale zbyt dużo tego łatwiej ciśnieniem się to ściągnie

Wysłane z mojego D2303
Wróciłem z małym upkiem pogrzebalem dziś przy Jawie. Odpala z pycha jak narazie, próbuje łapać z kopa. Ale jej nie idzie. Dość bardzo kopci na niebiesko i to nie olej. Świeca wygląda dość dziwnie nagar brązowy? . No i później się skaplem ze wypadły mi śrubki mocowań cewki. I przestałem kombinować powoli jawa robi się mniej straszna. Przypomnę ze mam z nią drugi raz kontakt, pierwsza jawe miałem jako drugi motorower ale to za czasu kajtka.
Silnik który siedzi w jawie ma moc i wygląda na dość zdrowy ładnie szarpie na jedynce dwójką daje rade i 3 tez choć jeszcze nie tak jak powinien.

Teraz wracając do silnika którego dorwalem na złomie. Zapozyczylem od niego trzymacze stojanu.
Oraz ujrzałem chyba pierwsza wadę tego silnika
Ogólnie silnik ten również wydaje się mieć dobrą kondycję chociaż jak jest naprawdę się na razie nie dowiem.

Tu jeszcze jakieś tam fotki


Mam prośbę możecie mi powiedzieć jaka Jawka lubi przerwę na świecy i platynkach? Mam wrażenie ze moje Platynki mają troszkę za dużo przerwę.

Wysłane z mojego D2303
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie