mam pytanko do forumowiczów czy lepiej odrestaurować mojego jubilacika na orginał czy zrobić lekki tuning np. kolor czarny obręcze na czerwono i zderzaki i osłona też na czerwono i do tego czerwone oponki jak myślicie to będzie git czy wieś tjuning
Jakakolwiek tego typu próba tuningu składaka kończy się zawsze z żenującym skutkiem. Tylko oryginał.
Co ty w ogóle tu piszesz jakie zderzaki, Jubilat ma być oryginalny tylko w tedy jest piękny.
A jak zrobisz z nim jakiś tuning to nikomu się to nie będzie podobało i tylko zepsujesz pracę polaków.
błotniki sorry pomieszało mi się
Tylko i wyłącznie oryginał!
Rób tuning bedzie fajnie wyglądał
Rób oryginał ! Tuning to tandeta ! Sąsiad pięknego czerwonego Karata przemalował na czarno i pomalował felgi (koła) na złoto....jedno znacznie tandeta....prawie miesiąc stał na klatce schodowej...i zniknął....więcej go nie widziałem
Co wy macie z tymi orginałami. Takich rowerow jest setki, ktoś ma fantazje to niech robi z tym co chce. To i tak stare grat
(04-07-2014 14:32:36)BartuS napisał(a): [ -> ]To i tak stare grat
Dla pasjonatów to coś więcej niż stare graty.
Tuninguj, bo wtedy będzie szybszy!
A tak na serio, to zatłukę Cię młotkiem do mięsa,
jeśli go tkniesz!
Zaraz po ryżu na słodko, tuning składaka
to najgorsza rzecz świata!
(04-07-2014 16:25:59)Wigrus napisał(a): [ -> ]A tak na serio, to zatłukę Cię młotkiem do mięsa,
jeśli go tkniesz!
No już nie przesadzaj, bo takie gadanie podchodzi pod groźby karalne.
(04-07-2014 16:30:39)wnusiu94 napisał(a): [ -> ] (04-07-2014 16:25:59)Wigrus napisał(a): [ -> ]A tak na serio, to zatłukę Cię młotkiem do mięsa,
jeśli go tkniesz!
No już nie przesadzaj, bo takie gadanie podchodzi pod groźby karalne.
Dobra, taka trochę za mocna "żartobliwa" groźba.
Zrobi z nim co ze chce, dajcie spokój, "my" zrobilibyśmy na oryginał, a on zrobi z nim co chce.
jakis gminny erzynier zastosował zestaw tuningowy z rometa sporta
mam na sumieniu troche produkcji typu custom vintage ale na to idą odrapane złomy jesli jest dobrze zachowana powłoka lakiernicza to raczej obstaje przy orginale lub w przypadku jaguarów tuningi jakie robili w latach 70-80 po klubach
do złąmasa moznaby ewentualnie zaaplikowac przrzutke w piascie do jubilata anglika do 20" shimano stare bez hamulca i podrasowac wspomnianego złamasa do wesji LUX