Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: chart stacyjka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam . mam cały czas problem ze stacyjka w charcie teraz na pozycji 3 i 2 nie ma iskry a jest wszystko podłączone jak na schemacie dodam jeszcze ze nie mam podłączonego gaszenia silnika na prawej manetce ( jak ktoś wie jak zlutowac te kable niech napisze albo doda zdjęcie ) . na schemacie jest czujnik stopu kolo gaszenia silnika i włączenie świateł (3kostki koło lampy przedniej na schemacie ) ale gdzie to powinno być w praktyce w charcie nie chodzi mi o to przy hamulcu (albo się myle ) . Liczne na pomoc
Na pozycji 3 nie powinno być iskry. Zakładając, że jest na pozycji 1 to najbardziej prawdopodobną przyczyną braku iskry na pozycji 2 jest awaria stacyjki lub jednak złe podłączenie instalacji. Zdarza się (robiłem instalacje bardzo uważnie a i tak machnąłem się w jednym połączeniu). Trzeba uważnie posprawdzać jeszcze raz wszystko. Na schemacie jest tabelka, na której można zobaczyć jakie konektory stacyjki łączą się ze sobą na pozycji 2.
Generalnie wszystkie kostki z przełączników kierownicy i reflektora schodzą się mniej - więcej pod zbiornikiem paliwa
Posprawdzam to jeszcze raz dokładnie . na 3 pozycji nie ma iskry ale i tak odpali (nie wiem co to kur... za czary) . i następny problem brak reakcji na gaz gdy dodaje gaz nic się nie dzieje trzymam i puszczam i gaśnie NW czy cewka walnieta czy co a może simer bo cienkie mi z wydechu olej a co wy na to
hehehehe Cewka xDDDD LOL. Jak już, to Linka/Manetka/Przepustnica/Iglica, gdy wyjmujesz przepustnice i ma full obroty oznacza że któreś z tych mechanizmów nie działa, źle działa. A olej może być z mieszanki po prostu się nie wypala bo za dużo lejesz.
Czarny olej z mieszanki
tak ponieważ nie wypala się do końca. a czemu czarny to już nie muszę chyba pisać.
Simer wypadł od strony sprzęgła ok
mi tez pisaliście że wypadł simmer a okazało się że to niedopalony olej z mieszanki i jak by mu wypadł to by miał magię w tłumiku, zapchał by się i by była znacznie większa ilość w nim. oczywiście nie twierdzę że to nie simmer ale najpierw bym kierował się niedopalona mieszanką i sprawdź wtedy czy uciekł ci olej ze skrzyni czyli spuść i zobacz ile go masz, tylko pamiętaj nigdy nie spuścisz do 0.
Do zamknięcia .
Przekierowanie