20-06-2014, 18:21:04
20-06-2014, 18:33:57
Jak nie ma akumulatora to elba też kaput.
Niestety, to jest czuły regulator, nie dostanie odbioru to sie zjara.
Niestety, to jest czuły regulator, nie dostanie odbioru to sie zjara.
20-06-2014, 19:02:19
(20-06-2014 18:33:57)Mysiu napisał(a): [ -> ]Jak nie ma akumulatora to elba też kaput.
Niestety, to jest czuły regulator, nie dostanie odbioru to sie zjara.
dziś kupiłem nowy aku ale o czym ty mówisz bo za bardzo cię nie rozumiem
(20-06-2014 18:21:04)Przemi998 napisał(a): [ -> ]Dokładnie chciałem to samo napisać może trzeba wyregulować Jak nie wiesz jak ja ci napisze
jakbyś mógł to napisz bo jestem ciemny w tych sprawach xd
20-06-2014, 19:13:33
Tak robiliśmy z kuzynem u nie go w S51
Pod gaźnikiem jest nakrętka M8, odkręcasz ją, ściągasz podkładkę....jeżeli masz jedynkę a wyższych biegów nie, to znak, ze klin przesuwny musi się minimalnie głębiej chować wgłąb wałka głównego. Dlatego też gdy odkręcisz nakrętkę i zdejmiesz podkładkę to dalej na tej śrubie jest tuleja z gwintem i widocznymi 2 wcięciami pod klucz do regulacji. więc możesz spróbować małym płaskim śrubokrętem wykręcić tą tulejkę o jeden obrót w lewo. Następnie zakładasz podkładkę i nakręcasz nakrętkę i sprawdzasz czy są biegi. Jesli nadal jest tylko jedynka, odkręcasz nakretke i powtarzasz czynność i znowu próba. Może byc też tak, ze za mocno wykręcisz i nie będzie 1-szego biegu, wiec z powrotem kręcisz tulejką w odwrotną stronę. Jest to metoda prób i błędów. dodam, ze nieraz niewielki ruch tulejki (nawet o kilka stopni) może rozwiązac problem. Przede wszystkim spokojnie i bez nerwów. Pozdro!
Pod gaźnikiem jest nakrętka M8, odkręcasz ją, ściągasz podkładkę....jeżeli masz jedynkę a wyższych biegów nie, to znak, ze klin przesuwny musi się minimalnie głębiej chować wgłąb wałka głównego. Dlatego też gdy odkręcisz nakrętkę i zdejmiesz podkładkę to dalej na tej śrubie jest tuleja z gwintem i widocznymi 2 wcięciami pod klucz do regulacji. więc możesz spróbować małym płaskim śrubokrętem wykręcić tą tulejkę o jeden obrót w lewo. Następnie zakładasz podkładkę i nakręcasz nakrętkę i sprawdzasz czy są biegi. Jesli nadal jest tylko jedynka, odkręcasz nakretke i powtarzasz czynność i znowu próba. Może byc też tak, ze za mocno wykręcisz i nie będzie 1-szego biegu, wiec z powrotem kręcisz tulejką w odwrotną stronę. Jest to metoda prób i błędów. dodam, ze nieraz niewielki ruch tulejki (nawet o kilka stopni) może rozwiązac problem. Przede wszystkim spokojnie i bez nerwów. Pozdro!
20-06-2014, 19:18:05
(20-06-2014 19:13:33)Przemi998 napisał(a): [ -> ]Tak robiliśmy z kuzynem u nie go w S51
Pod gaźnikiem jest nakrętka M8, odkręcasz ją, ściągasz podkładkę....jeżeli masz jedynkę a wyższych biegów nie, to znak, ze klin przesuwny musi się minimalnie głębiej chować wgłąb wałka głównego. Dlatego też gdy odkręcisz nakrętkę i zdejmiesz podkładkę to dalej na tej śrubie jest tuleja z gwintem i widocznymi 2 wcięciami pod klucz do regulacji. więc możesz spróbować małym płaskim śrubokrętem wykręcić tą tulejkę o jeden obrót w lewo. Następnie zakładasz podkładkę i nakręcasz nakrętkę i sprawdzasz czy są biegi. Jesli nadal jest tylko jedynka, odkręcasz nakretke i powtarzasz czynność i znowu próba. Może byc też tak, ze za mocno wykręcisz i nie będzie 1-szego biegu, wiec z powrotem kręcisz tulejką w odwrotną stronę. Jest to metoda prób i błędów. dodam, ze nieraz niewielki ruch tulejki (nawet o kilka stopni) może rozwiązac problem. Przede wszystkim spokojnie i bez nerwów. Pozdro!
u mnie nie ma ani jednego biegu jest tylko luz xd
20-06-2014, 19:21:02
To może Spadł ci seger zdejmij pokrywę i zobaczysz jest on w pół za koszyczkiem, ale da się go włożyć.
20-06-2014, 19:22:33
(20-06-2014 19:21:02)Przemi998 napisał(a): [ -> ]To może Spadł ci seger zdejmij pokrywę i zobaczysz jest on w pół za koszyczkiem, ale da się go włożyć.
za koszyczkiem sprzęgłowym tak?
20-06-2014, 19:23:49
(20-06-2014 19:22:33)motomaniak napisał(a): [ -> ](20-06-2014 19:21:02)Przemi998 napisał(a): [ -> ]To może Spadł ci seger zdejmij pokrywę i zobaczysz jest on w pół za koszyczkiem, ale da się go włożyć.
za koszyczkiem sprzęgłowym tak?
Tak
Albo najpierw sprawdz to.
jest tam taka mała zawleczka, podobna do znaku OMEGA z alfabetu greckiego, prawdopodobnie to ona spadła
20-06-2014, 19:25:46
(20-06-2014 19:23:49)Przemi998 napisał(a): [ -> ](20-06-2014 19:22:33)motomaniak napisał(a): [ -> ](20-06-2014 19:21:02)Przemi998 napisał(a): [ -> ]To może Spadł ci seger zdejmij pokrywę i zobaczysz jest on w pół za koszyczkiem, ale da się go włożyć.
za koszyczkiem sprzęgłowym tak?
Tak
Albo najpierw sprawdz to.
jest tam taka mała zawleczka, podobna do znaku OMEGA z alfabetu greckiego, prawdopodobnie to ona spadła
ok zobaczę możliwe że mój kuzyn jak robił sprzęgło to źle założył i mogło spaść albo samo spadło xd
muszę spuścić olej bo też już jest nie za ciekawy
20-06-2014, 19:26:28
(20-06-2014 19:25:46)motomaniak napisał(a): [ -> ]Okey Powodzenia. Jak to nie będzie to , to dalej będziemy myśleć(20-06-2014 19:23:49)Przemi998 napisał(a): [ -> ](20-06-2014 19:22:33)motomaniak napisał(a): [ -> ](20-06-2014 19:21:02)Przemi998 napisał(a): [ -> ]To może Spadł ci seger zdejmij pokrywę i zobaczysz jest on w pół za koszyczkiem, ale da się go włożyć.
za koszyczkiem sprzęgłowym tak?
Tak
Albo najpierw sprawdz to.
jest tam taka mała zawleczka, podobna do znaku OMEGA z alfabetu greckiego, prawdopodobnie to ona spadła
ok zobaczę możliwe że mój kuzyn jak robił sprzęgło to źle założył i mogło spaść albo samo spadło xd
muszę spuścić olej bo też już jest nie za ciekawy
21-06-2014, 21:54:20
Ładny Simson kuzyn ma takiego na sell z papierami tylko blacha od nóg zgnita i biegi popsute nwm czy oplaca sie brać
21-06-2014, 22:47:46
Powinno się opłacać zależy ile chce
dominik200
21-06-2014, 23:12:12
Zależy też co w tej skrzyni jest zepsutego czy w ogóle idzie ją naprawić.
21-06-2014, 23:40:14
motomaniak, masz aby dobre ładowanie ? Kierunki sprawne ?
22-06-2014, 00:10:01
Nie wiem ale kupiłem akumulator tylko muszę podłączyć ale to ma coś wspólnego z biegami? I mam pytanie jak podpiąć kabelki mam masę i chyba od kierunków kabelek jeden