Siema!, nadeszła pora przedstawienia kolejnego Rometa Charta.
Wygląda on tak.
Tak, Dobrze widzicie na ostatnim zdjęciu widać glon..
Historia tego Charciątka jest taka że pewien człowiek postanowił go odnowić. Skończyło się na rozebraniu. Silnik stał w środku i był zakonserwowany, A rama gniła na zewnątrz jakiś Rok, w tym całą zimę.
Okazuję się że lakier jest całkiem ładny.
Przedstawiam go dopiero teraz, ponieważ tamten Chart jest w stanie dostatecznym i po prostu mam czas i chęci.
Dużym plusem jest to że mam go w piwnicy więc mogę grzebać w nocy. Oraz mam prąd.
Zamierzam go skompletować odpalić założyć instalację itd itp. Następnie zebrać fundusze na jego malowanie.
Charciątko obecnie nie ma papierów, lecz leżą u pewnego Pana i się kurzą , Konkretniej czekają na mnie.
Dziś zamierzam przy nim usiąść wieczorkiem
Komentować
Mógłby mi ktoś podać dane śrub mocujących Silnik,Skrzynkę?
Jak to zrobisz to powinieneś smigać
Powodzenia!!
Romecik jeszcze dziś został umyty w całości, zostało zdjęte tylnie koło, oraz polerka tylniej obręczy (cała w rdzy była).
Miałem zakładać tylnie koło już, lecz się pogubiłem jak z dystansami. Mógłby mi ktoś podesłać fotki lewej prawej strony jak wyglądają dystanse?
Papiery najpierw zdobądź jeśli są od niego, bo zrobisz na błysk, a wyjdzie że papierów nie dostaniesz
Aktualnie mam wydatki. A chart może poczekać
Nq błysk go nie robie tzn lakiernik itd. Po prostu to co się da to ratuje, np wczoraj cała obręcz tylnego Koła polerka.
Cóż, głowa mnie rozbolała na dziś starczy. Tylnie koło założone, brak hamulca urwałem pręt..
oraz schowek.
Pierw chce zrobić cały tył motorka, dopiero przejdę na przód.
Jeden silnik dziś zdemontowałem, za to w tym samym dniu założyłem drugi..
Silniczek bardzo ladnie wygląda w kapie z magnetem iskrownik nie naruszony, wał/tłok ładnie chodzą.
Z zewnątrz troszke brudny, tak samo armotyzatory ale to już na myjce, Silnik i tak przetarłem i to ostro bo był cały w piachu jakby z olejem
Najbardziej to się najeb.. z osłoną łańcucha bo jedna jeb.. śrubeczka nie chciała wejść.. (nie włożyłem jej XD)
Nabiera kształtów
Przygotowałem sobie przednie koło i nową opone (Made In Poland/Stomil Bieżnik całkiem ładny
)
Muszę tylko dokupić na obręcz ta gumę.
Następnie Lagi.. tu pojawia się problem bo nie mogłem ich dziś odkręcić może z tatą coś wykombinujemy, podstawowo regeneracja i składamy dalej, Po złożeniu typowych części mam zamiar brać się za elektrykę ale to jeszcze z pare dni zajmie.
Dziś:
-Podstawowa elektryka, podłączenie modułu cewki itd itp. (iskra jest)
-Podstawa błotnika, drugą część pęknięta (niedługo do naprawy).
-Pierdółka Stacyjka,Blokada kierownicy.
-Manetka WSK
Prócz tego mam tam jeszcze wydech do założenia, oraz gaźnik
Czekam na regeneracje lag bo sam ich nei dam rady odkręcić
Silnik się kręci ładnie, kompresja coś mi się słabawa zdaje ale cóż. Zobaczymy w praniu.
No to jeszcze kilka tyg i będziesz śmigać tym, tylko nie zapomnij o tym pierwszym charcie
a przedmuchów to nie ma?
może między tłokiem a głowicą już nie iskrzy jak kiedyś
mało prawdopodobne trzeba odpalić i sprawdzić prosta rada
przedmuchy na 100% nie
Silnik tez zewnętrzne oznaki pokazują że ten silnik mało przeżył, tak samo lewa (zapłon itd) strona.
Olej jeszcze wymienie na dniach.
Skalpel ja cie musze kiedy dorwać.. bo żeś wypaplał, założyłem dziś tłumik kopie go z ciekawości i sprawdzałem czy tłumik gdzieś przedmucha nie ma.. a mi tu z głowicy dmucha.. dokręciłem bo były bardzo luźne śruby i jest chyba ok
jutro sprawdzę do końca.
Założyłem również gaźnik, przełączniki oby dwa,Linke gazu wraz z manetką
W zasadzie zostało.
-Tylna końcówka błotnika wraz z Światłem.
-Łańcuch
-Elektryka
-Przednie lagi,koło przednie, Przednia lampa
-Hamulce przód/tył.
Oraz musze kupić biały sprej do małych poprawek, poprawiałem już przełączniki i całkiem fajnie mi to wyszło
"
A nie mówiłem"
Dobrze czytam? Pomalowałeś przełączniki na biało?
Boże nie. Przełączniki poprawiłem czarnym sprejem i nawet fajnie wyszło ale chcę jeszcze bak i boczki na biało prysnac