Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kolejny Chart - Kokosek
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
możliwe że jutro będzie miał odpalenie, planowane skończenie go? w połowie czerwca? myślę że spokojnie.
z racji iż nie dało się wykręcić lagi. Zostały wymienione same simmeringi
Polak Potrafi :F bez zdjęcia lagi Tongue


Uzupełnić powietrze,hamulce,braki..


Powie mi ktoś jak się skraca łańcuch?, dodam że nie mogłem znaleść na nim żadnych zapinek :/
Młotek, coś typu punktak, twarda śruba lub gwóźdź/pręt, kładziesz łańcuch bolcem, który chcesz wybić na np. nakrętce (m6/m5, zależy jakie grube bolce) i napierdzielasz go, jak sie oprze to połóż na jakąś małą nasadkę, albo po prostu na lekko odkręcone imadło i wybij tak, żeby się rozszedł, ale najlepiej, żeby bolec został w ogniwie, dokup zapinkę, poskładaj i tyle Tongue
Cóż dawno nic nie pisałem, Łańcuch skrócony, Silnik iskrę miał, ale przestał mieć.. Zapłon coś..
Ten silnik poleciał do pierwszego charta a ten z drugiego, tutaj. Puki co nie jest on odpalony jest już na garażu i trza tylko podłączyć układ zapłonowy. Tak więc myślę że pierwsza jazda może jutro, a reszta typu elektryka to jeszcze nie wiem :/
Dawno tu nie zaglądalem.
Wiec tak. Charcik długo stał mimo że jest sprawny. Niedawno od niego Pożyczyłem tylne koło bo padło w pierwszym charcie. Później okazało się że gwint w tym silniku jest padnięty na wydechu. Silnika nie było w ramię ładny miesiąc ale w końcu zrobiliśmy gwint na wydechu dziś rano wpadłem założyłem silnik wydech zapłon iskre itd
Jeszcze założyć tylne koło no i robić dalej. Przyokazji robie cos jeszcze ale o tym później.
no no widze że pracę idą do przodu jeździłeś tym już ? Big Grin
Tak jeździłem, jedyny problem z silnikiem to biegi ciężko wchodzą. Prócz tego wszystko fajnie wiele razy rozbierany nie był. Widać po nim oraz ma imbusowe oryginalne śruby. Co do biegów podejrzewam ze to sprzęgło. Prace teraz myślę że powolutku będą szły. Dzisiaj wieczorem możliwe ze wstawię jeszcze fotki ale czego innego Smile
Fabryka nie składała na imbusach.
To dziwne. Ponieważ kto by wymienił wszystkie śruby? na imbusowe? wątpie aby ktoś zrobił to z swojej myśli. Oraz nie pierwszy raz spotykam się z takim silnikiem na imbusowych.
Gdzieś jeszcze pisało że w któryś roku produkcji było właśnie na imbusowych lecz pewien nie jestem.
Teże mam zamiar uderzyć w drugiego Charta.

Bo to najfajniejszy motorower na świecie. Smile)

Powodzenia.
Znajdź taką informację to uwierzę Wink
Sam z własnej woli sobie imbusy włożyłem, wszystkie, a z prostego powodu, śruba imbusowa jest dużo wygodniejsza od klasycznej na płaski śrubokręt, można ją dobrze dokręcić nie niszcząc przypadkiem łba, ładnie wygląda, pokaż jakieś zdjęcie tych śrub Tongue
Też sam zmieniałem wszystkie śruby na jebusy i z tego samego powodu co Patryk.
No to widocznie gdzieś mi się uroiło Big Grin szukałem nie znalazłem, Czekam do piątku aż będę mógł autem podjechać na garaż bo mam do założenia tylne koło. I będę patrzył sprzegło.
Na razie chciałbym aby był sprawny pod względem silnika potem może elektrykę którą mam. Jeśli to ogarnę Tongue
Chart stoi bo brak dętki
Stron: 1 2 3
Przekierowanie