Siemanko mam do was pytanie czy dałoby się zrobić komara na 60/4/3 silnik 017 ??
z góry thx
//Taki stary wyjadacz forumowy a zakłada temat w dziale "Prawo". Przenoszę
Pewnie by dało rade, ale taka przeróbka znacznie zmniejsza elastyczność silnika, a przy tak tak dużej różnicy między biegami jak w 017 możliwe że ciężko będzie jeździć.
A gdzie byłoby można kupić taki cylinder ?
podasz linka ?
Czy lepiej było by zrobić 50/4 lub 60/4 ?
Popytaj forumowych specjalistów jak janusz94, lagoon, plusminus. Może ktoś się podejmie takiej przeróbki cylindra.
(02-05-2014 01:22:38)kanilox napisał(a): [ -> ]Popytaj forumowych specjalistów jak janusz94, lagoon, plusminus. Może ktoś się podejmie takiej przeróbki cylindra.
Okey thx masz piwo
Już był taki temat, kolega zakładał. Ktoś pisał że zamiast 60/4/3 lepiej wykonać 60/4 bądź 50/4 z poszerzonymi kanałami, w tym silniku takie coś będzie lepiej chodzić aniżeli 60/4/3.
No i...:
Zbierak strzeli
któryś z trybów 1 strzeli
wałek zdawczy może się ukręcić ale i tak sprzęgło się będzie ślizgać więc?
Starczy 50/4 lub, podkładka pod cylinder, podwyższenie wydechu o 1mm ale to i tak nie jest opłacalne bo zaraz zajedzie się silnik.
Pisałem z Lagoonem i zaproponował mi 50/4
i chyba zrobię tak
Nie oczekuj pro, super przyrostu mocy
chyba że się "delektujesz" każdą 0,01 konia
Będzie 50/4, spawak, gaznik,filtr
okaże się w praniu
Ja bym dołożył jeszcze korbe sendy. O ile podejdzie.
Gaznik jaki masz zamiar założyć?
Haha co to będzie romet jumbjet ? Spawak do komarka jest moc
(02-05-2014 07:11:50)kamil97 napisał(a): [ -> ]Ja bym dołożył jeszcze korbe sendy. O ile podejdzie.
Gaznik jaki masz zamiar założyć?
Od simsona 16n1-11.
A może k60b? ale nie chiński!
Pochwal się jak to jeździ jak skończysz i ile mniej więcej cie taka przeróbka kosztowała