Remont silnika ok 200 zł (o ile będzie robił)
przeróbka cylka ok 100 zł (mniej na pewno ale lepiej dać więcej niż mniej)
gaźnik 150 zł (to samo co z cylkiem)
Spawak 20zł jak sam zrobi
czyli w najgorszym wypadku 470 zł
a tak to z 200 zł lecąc trochę na używkach.
Dokładnie tak jak Marcin pisze
(02-05-2014 22:54:58)lada97 napisał(a): [ -> ]Remont silnika ok 200 zł (o ile będzie robił)
przeróbka cylka ok 100 zł (mniej na pewno ale lepiej dać więcej niż mniej)
gaźnik 150 zł (to samo co z cylkiem)
Spawak 20zł jak sam zrobi
czyli w najgorszym wypadku 470 zł
a tak to z 200 zł lecąc trochę na używkach.
O.o co ty pitolisz. Za Porting i szlif zapłaci ok 100zł.
Gaznik 16n1 wyrwie za 40-50zł albo i mniej po znajomościach. Na temat spawaka się nie wypowiem.
Z tego co wiem to przymierzasz się do kupna Ogara 200, tam ten tuning przyniesie większy rezultat, szczególnie przy 3 biegach
porting i szlif cylka wyniesie 120zł + wysyłka
Gaznik z filtrem około 130zł+ wysyłka
Zapłon od chart nwm w jakich cenach jest musze zobaczyć
I z tego co wiem to simi robi spawaki napisałem do nie go ile by wziął
"... i szlif" a ja pisałem o samej przeróbce cylindra więc? Nikogo na pewno nie oszukałem XD
Mam pytanie. Kupuje filtr gąbkowy i jaki kupić 35mm czy 38mm ?
na jakim tłoku to będzie śmigać ? Mam 50/4 w 019 no i jak dla mnie jest więcej mocy ale dla mnie nadal nie ma takiej dużej mocy
chociaż teraz z simkiem się równa
Na tłoku oryginalnym. A coś innego proponujesz ?
proponuje szlif na 39mm i tłok z Hodny MB,miałem na seryjnym tłoku i teraz mam na tym od Hodny i całkiem inna jazda nie słychać pierścieni wgl
Tak taki tlok tylko ze 39mm zeby byl
Ale komar to zawsze komar. On z założenia miał być szybkim rowerem a nie motorem. Może po tych przeróbkach będzie jak simson