Mój brat posiada ogara 200 i ma dziwny problem.
Jedzie z maks. prędkością i raptem ogar dostaje mocy, mija ok 5 sek i silnik zaczyna przerywać po czym wraca do normy.
Wiecie o co chodzi?
Pewnie w pewnym momencie Nitro się odpala, o którym nawet nie wie.
A tak serio, możliwe że jest zły poziom paliwa, zatkany kranik itd. W pewnym momencie zaczyna opadać poziom paliwa w gaźniku (wtedy robi się na chwilę odpowiednia dawka) i po chwili zaczyna dławić i przerywać bo mu brakuje... Przez czas kiedy przerywa i się dławi znów na leje się paliwa i jedzie normalnie. Chodź, to tylko taka moja teza... Bo problem faktycznie "dziwny".
Nie wiem, może i masz racje. Ale w takim razie jaki jest odpowiedni poziom paliwa ?
Trzeba dobrze blaszkę w gażniku ustawić , tak zeby niebyło zamało , ale nie moze byc tez zaduzo bo będzie cieknąć .
Sprawdź drożność kranika paliwa oraz zaworka iglicowego, następnie sprawdź szczelność zaworka iglicowego. Jeśli wszystko jest dobre przystąp de regulacji poziomu paliwa w komorze pływakowej, najlepiej metodą naczyń połączonych.