(24-03-2014 00:25:48)tramwajarz napisał(a): [ -> ]Nie wiem,co ci chodzi z klinem
Wiecznie ścinające się chińskie kliny, wyrabiające się rowki, problemy z trafieniem w czarne przy zakładaniu magneta.
(24-03-2014 19:30:34)motoryniarz123 napisał(a): [ -> ]zapłony audiobasa za ok 350 zł to już lekka przesada, no ale kto jak woli.
Właśnie zastanawiałem się nad kupnem takiego zapłonu do mojej WSK'i, ale popatrzyłem na cenę i uznałem, ze lepiej będzie samemu coś pokombinować i może potem to opatentować. Wstępnie cena samych części to około 150zł pod silnik WSK'i
dolicz do tego koszt toczenia stożka pod stożek Wsk + aluminiowa podstawa pod iskrownik
(25-03-2014 00:20:52)motoryniarz123 napisał(a): [ -> ]dolicz do tego koszt toczenia stożka pod stożek Wsk + aluminiowa podstawa pod iskrownik
Znalazlem magneto, ktore idealnie pasuje na stozek od WSK. Jedynie z podstawa bede musial cos pokombinowac
Nie, nie Lfk. Znalazlem takie od Chinola, ktore pasuje bez przerobek
Skoro udało ci się takie znaleźć to z pewnością warto spróbować.
Ale pytanie było kierowane do autora tematu.
Jak wytłumaczysz mi skrót lfk to z chęcią ci odpowiem
Langfang Kokusan, iskrownik z am6
Tak jak wyżej
Można i zastosować taki iskrownik ale wiadomo koszty wzrastają, te skuterowskie są całkiem dobre względem mocy i awaryjności.
ja właśnie jestem na etapie sprawdzania takiego zapłonu włąsnie do wski jak wszystko ładnie pójdzie to za jakieś 3tygonie wyposzczę pierwsza serje , największy problem jeste żeby podstawe podrobić , jak masz jakieś pytania odnośnie tego zapłonu dawj na pw odpowiem
Ja założyłem krzywkę z rometa do magneta z chińskich silników 110/125. Romet mi odpalił na oryginalnym zapłonie, także mógłbym się pokusić o założenie chińskiego zapłonu do tego magneta
Zapłony w chińczykach to takie chińskie DE. Nie wiem co wy chcecie od platynek, jak sie pożądnie ustawi to masz spokój na lata.