(16-02-2014 11:23:01)stqc napisał(a): [ -> ]Nawet nawet, chociaż amorki od MZ250 by się przydały jakaś lepsza kiera, naklejki i inne drobiazgi Jednak Wissnera enduro bardziej mi się podobało Łożyska daj FAGi koniecznie z C3
spoko jak juz pisalem jeszcze duzo rzeczy sie zmieni
mam problema a mianowicie zerwal mi sie gwint na czopie walu od strony magneta
i teraz pytanie co z tym zrobic i czy wogl sie oplaca z tym cos robic ?? pomyslalem ze moze daloby sie przegwintowac na 8 ale nie wiem czy to wytrzyma albo regeneracja jakas wie ktos moze ile to moze kosztowac ?
Na początek to spróbuj tak: kup nową nakrętkę, i narzynkę M10x1 i popraw gwint na wale, i wtedy spróbuj, możesz tez wkręcić nakrętkę na klej do gwintów
Całkiem nieźle, ogółem dobra robota
a z gwintem to spoko, dobry tokarz stoczy ten zerwany gwint zrobi nowy ciut mniejszy ale po dopasowaniu podkładek z odpowiednio mniejszą średnicą wewnętrzną powinno być ok
jak się ten Power Force sprawuje ?
no nie wiem bo tam caly koniec jest zjechany ale obczaje to jutro jeszcze raz
skoro łożyska kojo padły tak szybko to cos jest nie tak
wał sprawdź czy bicia nie ma bo nie ma szans żeby tak szybko łożyska zjechac
(16-02-2014 15:46:50)axelbenq napisał(a): [ -> ]Całkiem nieźle, ogółem dobra robota a z gwintem to spoko, dobry tokarz stoczy ten zerwany gwint zrobi nowy ciut mniejszy ale po dopasowaniu podkładek z odpowiednio mniejszą średnicą wewnętrzną powinno być ok jak się ten Power Force sprawuje ?
ale czy ten mniejszy gwint wytrzyma ??
bo ze stoczniem go nie bedzie problemu w szkole to zalatwie, a co do power force to nie moge zarzekac wszystko chodzi jak nalezy
jak go skoncze to jakis filmik nagram ale jesli chcecie to moge wrzucic stary niezbyt udany ( nagrywany w kieszeni
)
(16-02-2014 16:41:01)Romet drajwerV2 napisał(a): [ -> ]skoro łożyska kojo padły tak szybko to cos jest nie tak
wał sprawdź czy bicia nie ma bo nie ma szans żeby tak szybko łożyska zjechac
ale jak sprawdzic to bicie ?? od strony zaplonu jest wszystko git bo sprawdzalem dokladnie no chyba ze na czopie od strony sprzegla
to jak wie ktos cos ile moze kosztowac wywarzenie walu i naprawa gwintu ?? ewentualnie czy wytrzyma jak przegwintuje na 8 ??
Nie wyważenie, a wycentrowanie, regeneracja to koszt 50-100zł, samo centrowanie może Ci tokarz ogarnie jak ma czujniki zegarowe i chęci, gwint, to zależy, może się udać
ale czy ten gwint M8 wytrzyma ?? i czy wogle jest taka narzynka M8 na 1mm ??
a co do regeneracji to wchodzi w to to wycentrowanie i naprawa gwintu ??
Jest. Jest tez 9x1mm pokaz foto jak ten gwint wyglada to cos wymyslimy.
Jakie m11.. Napisałem, że nie ma pewności, ale jak byłby zrobiony dobrze taki gwint, to może da rade. W regenerację wału wchodzi najczęściej wymiana kompletnego korbowodu z łożyskiem i sworzniem stopy oraz centrowanie wału, skoro nie musisz korby zmieniać, to taką operację jak centrowanie może wykona Ci tokarz, ale najpierw niech by sprawdził, czy faktycznie jest krzywy, bo łożyska mogłeś zajechać złym montażem, np. wbijanie na zimno po zewnętrznej bieżni łożyska.
no na wale jest gwint M11 i skok 1mm a ja myslac ze tam jest gwint M10 chcialem poprawic narzynka M10 :/
nie no co ty lozyska byly zakladane jak powinny
a dzwieki ich si pojawily dopiero po jakims czasie nie odrazu po remoncie
Wybacz, ale jak dla mnie ten chart to pokraka
Mi się jedynie przedni błotnik w wydaniu (zrobionym) nie podobał. a tak to fajnie to wygląda całkiem