14-02-2014, 00:06:18
A więc wszystko zaczeło od tego że kolega chciał wywalić ogara na złom bo pierścień pękł i cylinder porysował . Dałem mu za niego 100zł i zabrałem . Miał założony silnik 017 czyli miał biegi w manetce . Początkowo wziołem się za remont nowe łożyska , głowica , cylinder itd. . Do silniczka dołączył tłumik simsona i ogar ożył .
[attachment=5074]
[attachment=5074]
Ale jednak był zbyt wolny żeby się nim pobawić po polnych drogach
I wtedy pojawił się pomysł silnik simsona , jednak popularny 4 biegowy był za drogi .I nagle pojawił sie on silnik simsona s50 do częsciowego złozenia w sensie tłok zaplon,był on po remoącie dalem za niego 150zł itp. Póżniej troche przymiarek , ciecia spawania , dopasowanie pzrzypadkowych częsci z rożnych pojazdów a mianowicie :
od simsona :silnik , manetki, uchwyt cewki , kolanko , kopki,. Jawa 50 : licznik , dzwignia biegów jako dżwignia hamulca, . WSK : łańcuch , Syrena : cewka butelkowa,Po za tym jakiś pseudo sport z dyfuzorem , instalacja el. własnego pomysłu , parę części własnej produkcji itp . I wyszedł taki szatanik
[attachment=5076]
jeszce pare fot
[attachment=5082]
[attachment=5081]
[attachment=5080]
[attachment=5079]
[attachment=5074]
[attachment=5074]
Ale jednak był zbyt wolny żeby się nim pobawić po polnych drogach
I wtedy pojawił się pomysł silnik simsona , jednak popularny 4 biegowy był za drogi .I nagle pojawił sie on silnik simsona s50 do częsciowego złozenia w sensie tłok zaplon,był on po remoącie dalem za niego 150zł itp. Póżniej troche przymiarek , ciecia spawania , dopasowanie pzrzypadkowych częsci z rożnych pojazdów a mianowicie :
od simsona :silnik , manetki, uchwyt cewki , kolanko , kopki,. Jawa 50 : licznik , dzwignia biegów jako dżwignia hamulca, . WSK : łańcuch , Syrena : cewka butelkowa,Po za tym jakiś pseudo sport z dyfuzorem , instalacja el. własnego pomysłu , parę części własnej produkcji itp . I wyszedł taki szatanik
[attachment=5076]
jeszce pare fot
[attachment=5082]
[attachment=5081]
[attachment=5080]
[attachment=5079]