Czy ona jest podgięta? poza tym nawet jeśli to nie na tyle, żeby numerów nie było widać.
Widziałęm je juz wczesniej na forum RG i jestem zdania ze sie opłacało i rób je na glanc a nie wyprzedajesz na częsci
Będzie "profesjonalny" remont?
I Tak to jeździć nie będzie
.
Tylko czekam aż tu Taśma wpadnie
Niech wpada. A co do jazdy mi się nie spieszy.
Nic zrobić nie mogę, znaczy się mogłem. napisałem, miękcioch usunął
JAKI PET! NAŁÓCZ SJĘ ZDJENCIA ROBIDŹ! BO NADAL NIE ÓMIESZ! tyle mogę.
(13-02-2014 22:58:33)Taśma napisał(a): [ -> ]JAKI PET! NAŁÓCZ SJĘ ZDJENCIA ROBIDŹ! BO NADAL NIE ÓMIESZ! tyle mogę.
Niezłe ominięcie przepisów
Albo piszczie na temat, albo wcale.
Zgodnie z prośbą autora zajrzałem do tematu.
panowie. nie piszemy wcale!
Ja napisze a ci mi tam
Taśma nie gniewaj się tylko
W silniku co jest konkretnie do roboty?
I czy mógłbyś zrobić zdj przodu z profilu?
(14-02-2014 01:13:51)Taśma napisał(a): [ -> ]panowie. nie piszemy wcale!
A co, za kare tu piszesz? Jak Ci sie nie podoba, to tu nie zaglądaj.
(14-02-2014 01:38:43)kamil97 napisał(a): [ -> ]Ja napisze a ci mi tam
Taśma nie gniewaj się tylko
W silniku co jest konkretnie do roboty?
I czy mógłbyś zrobić zdj przodu z profilu?
W silniku w sumie to tylko tłok. Ale chyba nie będę go robił, tylko kupię jakiś byle jaki silnik i będę to zajeżdżał
Dziś wysłałem owiewke i troche zarobiłem. Oczywiście skoro nie ma owiewki to "robim strita." Kiera jest prosta, przód goły. Koło będzie 18" z przodu (fabrycznie było 16). Mam tą 18 nowiutką od jakiegoś chińskiego GB czy cuś i sobie tylko kurz zbiera to założę ją.
No opłacało się wymienić za tego ogara. Jakie masz plany co do niej sprzedać na części czy robić remont
?
Nie opłacało ? Sprzedałem pare części i już mam na kolejnego ogara
Puki co to niech stoi a dorywczo będę coś tam grzebał.