13-02-2014, 16:42:22
13-02-2014, 16:56:13
Własnie obawiam się tej ichniejszej produkcji. Zastanawiam się czy nie lepszy będzie nominał Polski ZMD?
Pzdr.
Pzdr.
13-02-2014, 17:08:27
Te kanały będa normalne czy zwykle otwarte w tuleji dowierty ?
13-02-2014, 22:48:17
Hi
Będzie mi to prawdopodobnie robił janusz94. Jeszcze muszę się go dopytać parę rzeczy .
Pisał mi właśnie o tych tłokach, że musi wiedzieć wcześniej jaki tłok zastosuję.
Porozmawiam z nim i będziemy działać.
Pzdr.
Będzie mi to prawdopodobnie robił janusz94. Jeszcze muszę się go dopytać parę rzeczy .
Pisał mi właśnie o tych tłokach, że musi wiedzieć wcześniej jaki tłok zastosuję.
Porozmawiam z nim i będziemy działać.
Pzdr.
16-02-2014, 14:55:05
Jesli bedzie robił to Janusz94 to bedzie jak u mnie czyli dowiercane kanały otwarte, ZMD tlok moze byc ale nie będzie takich dobrych osiagow.
16-02-2014, 15:04:36
Pod tłok z mb to nawet lepiej to wychodzi jeśli się zrobi seryjne płuki szersze ile potrzeba pod dany gaźnik niż dodatkowe okienka, bo przy tym tłoku zamki sa dość szeroko rozstawione i dodatkowe okienka wychodzą stosunkowo dość małe. Dlatego podobne efekty da zrobienie 2 dużych okienek niż 2 seryjnej szerokości i 2 malutkich po raptem 6-7mm bo takie by musiały być przy tym tłoku.
06-03-2014, 15:25:51
Zakupiłem i jus mam cylinder 50/4 + gaźnik 16n1-11 + wydech simson enduro.
Fotki zrobię i jakoś pokażę.
Tłok zamówiłem nominalny z charta (lepszy ponoć) i zresztą na takim był mój cylinder jeżdżony.
Jakoś, jak znajdzie się chwila to rozpołowić 019, wymienić łożyska i można będzie składać
Pzdr.
Fotki zrobię i jakoś pokażę.
Tłok zamówiłem nominalny z charta (lepszy ponoć) i zresztą na takim był mój cylinder jeżdżony.
Jakoś, jak znajdzie się chwila to rozpołowić 019, wymienić łożyska i można będzie składać
Pzdr.
15-04-2014, 19:52:19
hejka, mam pytanie zamierzam zrobić taki silnik:
-filtr stożkowy
-rozwiercona gardziel gaźnika
-większe dysze (???)(nie wiem jakie, może doradzicie?)
-lekkie powiększenie kanału dolotowego i jego wygładzenie
-okno wydechowe 1 mm w górę i wypolerowany kanał
-wypolerowana komora spalania
-głowica splanowana 0,75mm
do tego:
zębatka przód - 12z
zębatka tył - 33z
Jakie dysze by do tego dobrać? są jeszcze jakieś niezbyt skomplikowane modyfikacje? czy przy takim przełożeniu będzie to jechać w 2 osoby? jak bardzo obniży się trwałość silnika?
-filtr stożkowy
-rozwiercona gardziel gaźnika
-większe dysze (???)(nie wiem jakie, może doradzicie?)
-lekkie powiększenie kanału dolotowego i jego wygładzenie
-okno wydechowe 1 mm w górę i wypolerowany kanał
-wypolerowana komora spalania
-głowica splanowana 0,75mm
do tego:
zębatka przód - 12z
zębatka tył - 33z
Jakie dysze by do tego dobrać? są jeszcze jakieś niezbyt skomplikowane modyfikacje? czy przy takim przełożeniu będzie to jechać w 2 osoby? jak bardzo obniży się trwałość silnika?
09-05-2014, 10:34:27
Hi
Czy warto wymienić oryginalną korbę na to:
http://allegro.pl/korbowod-korba-walu-ro...41741.html
http://allegro.pl/romet-ogar-motorynka-k...72291.html
obie takie same chyba
Najbardziej chodzi mi o to żeby było łożysko igiełkowe na sworzniu tłoka.
I czy korbowody w 023 a 019 są takie same ??
Pzdr.
Czy warto wymienić oryginalną korbę na to:
http://allegro.pl/korbowod-korba-walu-ro...41741.html
http://allegro.pl/romet-ogar-motorynka-k...72291.html
obie takie same chyba
Najbardziej chodzi mi o to żeby było łożysko igiełkowe na sworzniu tłoka.
I czy korbowody w 023 a 019 są takie same ??
Pzdr.
09-05-2014, 11:04:58
Są takie same, ale nie warto montować tych korbowodów, to chińskie gówna.