Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nowa uszczelka pod głowicą a syczy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, dziś zachodze do Komarka przepalić go. A on nic i nic.. Wkoncu go porządnie przelałem... Odpalil ale takjakby go mulilo i potem buch! Wydmuchało uszczelke. To ja wziąłem nowa i zakręcam elegancko wszystko dobrze.. Dokręciłem dosyc mocno a tu z prawej strony syczy powietrze.. I Romek odpali strzeli mieszanka przez tą dziurke i zgasnie.

Co tu zrobic?

Dodam ze głowica miała lekkie wygięcie i zmieniłem ją na nową... Może krawedz cylindra tez ma taką krzywizne? I tak musi byc..
A ma kompresje ? Big Grin
(20-01-2014 21:39:31)Przemi998 napisał(a): [ -> ]A ma kompresje ? Big Grin

Debilne pytanie...


Uszczelkę rozumiem że porwało? Jak tan to wymień oczywiście, a potem spróbuj dokręcić w miarę mocniej, ale złóż bez uszczelki. W 50ccm nie potrzeba uszczelek pod głowicą, no chyba że tłok na głowicy się zablokuje.
A jak dokręcałeś głowicę jeśli każdą śrubę po kolei do takiego stanu że nie da się dalej dokręcić to się nie dziw Big Grin Głowicę dokręca się najpierw lekko, a potem mocno na krzyż Big Grin
(20-01-2014 21:49:07)DominiX napisał(a): [ -> ]A jak dokręcałeś głowicę jeśli każdą śrubę po kolei do takiego stanu że nie da się dalej dokręcić to się nie dziw Big Grin Głowicę dokręca się najpierw lekko, a potem mocno na krzyż Big Grin

Albo poprostu na cylindrze jest taka sama krzywizna jak na starej głowicy. Bo ja go odpalalem pozniej na nowej glowicy i wlasnie syczali na nowej, wiec zaloze stara i powinno sie dopasowac. Jak nie to zeszlifuje cylinder troche
Weź kawałek szyby i przyłóż do niej przylgnie głowicy,zobacz czy jest prosta.Ewentualnie do tego papier ścierny na szybę i lekko splanuj
Ja miałem tak samo z moja głowicą,nowa ze sklepu,a krzywa -,-
zeszlifuj trochę ja tak zrobiłem pomogło, uszczelke aczkolwiek bym dał i tak jak pisali na krzyż dokręcaj. i kup jakieś porządny szpile i nakrętki
(20-01-2014 22:07:39)Michał napisał(a): [ -> ]Weź kawałek szyby i przyłóż do niej przylgnie głowicy,zobacz czy jest prosta.Ewentualnie do tego papier ścierny na szybę i lekko splanuj
Ja miałem tak samo z moja głowicą,nowa ze sklepu,a krzywa -,-

Pisalem ze stara jest krzywa i tak samo gladz cylindra sie ulozyla. A ja dalem nową glowice i wtedy bylo inaczej bo na gorze prosto na dole krzywizna.
dsaj starą głowicę i sprawdź
No własnie jutro z rana tak zrobię i zobaczymy czy pomoże, ale wydaje mi sie że tak Smile
Dzisiaj dałem stara krzywa glowice i wraz to samo... Dałem dwie uszczelki i to samo.
Gdybym spilowal cylinder na równo to by cos sie moglo wtedy stac? Podczas uzytkowania rometa?
Bo nie wiem co tu zrobic...
Jak spiłujesz za dużo to tłok na głowicy się zatrzyma, a jak się nie zatrzyma to znowuż wał po dupie dostanie bo za duża kompresja będzie.
No własnie ale innego rozwiązania nie ma.. Albo dac tam sylikon ale to wydmucha go ... Co tu robic PanY?
Pierw weź szybę (czy coś prostego), szczelinomierz i sprawdź odchyłkę. Później zastanów się czy naprawa tego ma sens.
(21-01-2014 20:44:24)plusminus napisał(a): [ -> ]Pierw weź szybę (czy coś prostego), szczelinomierz i sprawdź odchyłkę. Później zastanów się czy naprawa tego ma sens.

Pierw to ja to tak zrobilem. Na głowicy krzywizne widac golym okiem na cylindrze tez jest .. I jak sie patrzy tak z boku to tez widac ten 1 mm mozna spilowac a potem dam nowa glowice bez planowania.

Albo poprostu zetrzec stara uszczelke bo gdzie niegdzie troche jej zostalo ale to tyle ... i by byla dziula z boku juz?
Stron: 1 2
Przekierowanie