Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Simson s50 czy s51?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
(19-01-2014 23:52:02)Marwerick napisał(a): [ -> ]
(19-01-2014 23:32:18)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]
(19-01-2014 23:23:22)bartoszek5k napisał(a): [ -> ]W świetle prawa to odblokowany ogar 200 też jest lekkim motocyklem

Mi chodziło nie o prawo, tylko o poziom technologiczny. Wszystkie motorowery rometowskie poza chartem są bardziej rowerami z silnikiem. Simson zaś konstrukcyjnie jest już normalnym motocyklem, tyle że prawnie kwalifikującym się do miana motoroweru. A Ogar 200 jest motorowerem dobrym, choć simsonowi do pięt nie dorasta. Za 700zł spokojnie można dostać ideała i jeszcze kasy zostanie, jednak wymaga w eksploatacji dużo więcej troski niż bardziej bezobsługowy simson/

ogar 200 nie dorasta do pięt simsonowi? to dziwne bo ja jakoś moim dawałem rade i ja nie uważam że ogar 200 jest rowerem z silnikiem i simson jest bezobsługowy chyba sobie jaja robisz albo ktoś cię na towarze oszukuje jakoś ja moim ogarem jeżdzę beż żadnych trosk a go nie oszczędzam i daje rade

(19-01-2014 23:38:35)Wojtek3362 napisał(a): [ -> ]Krzysiu, nie pierdo* tyle jak kurw* sam nie wiesz. Ogar jest takim samym "lekkim motocyklem" jak i simson. Nie rozróżniasz nawet motoroweru od motocykla, i przestań tak wychwalać te simsony skoro swoim po podwórku tylko jeździsz bo nie są to takie idealne pojazdy jak ty sądzisz...

no dobre podsumowanie wojtek aż postawiłem piwo

I znów kontekst mojej wypowiedzi nie został zrozumiany. Ogar technologicznie jest dużo bardziej archaiczny niż simson, ma więcej rowerowych uproszczeń(choćby napinacze łańcucha) i z tym się każdy musi zgodzić. Nie chodziło mi o osiągi(którymi Ogar 200 tak strasznie nie odbiega, dobry jedzie tyle samo co simson, przyśpieszając nieco wolniej). A jeśli chodzi o tą bezobsługowość, to nie chodziło o to, że simson jest bezobsługowy. Chodziło o to, że jest bardziej bezobsługowy od Ogara. I po trzecie, nie chodziło mi o to, że Ogar to rower z silnikiem. Chodziło mi o to, że jest mu bliżej do roweru z silnikiem niż simsonowi, któremu to simsonowi bliżej jest do dojrzałego motocykla. I wszystkie moje przemyślenia są oparte na eksploatacji obydwóch tych pojazdów(nie tylko po podwórku, jak chciał zasugerować kolega dwa posty wcześniej.
Nie zaczynajmy znowu kłótni sim...on vs romet bo to bez sensu.
Odpowiedź na pytanie S50 czy S51 radzę S51 4b 12v. Bo jest nowocześniejszy i ma 4 biegi
Ludzie nie bedę kupował ogara 200 mimo że jest tańszy i jak go odblokuję będzie jeździł z prędkością simka ale za to spalał 2x tyle co simson Big Grin Na razie mam te 650 zł, zostawiam se kase i komarka, nauczę sie przy nim przynajmniej podstawowej mechaniki, elektryki a potem jak sie znajdzie kasa to kupie sima Big Grin
A krzysiu prawdę mówi żaden romet (no może chart) nie jest lepszy od simka (wadliwość, moc, v max) Big Grin
quote='DominiX' pid='281319' dateline='1390228500']
A krzysiu prawdę mówi żaden romet (no może chart) nie jest lepszy od simka (wadliwość, moc, v max) Big Grin
[/quote]

Gówno prawda Big Grin Widziałem nie raz takie O200,że simsonowcy się ze wstydu chowali bo jak to ich NOWOCZESNY NAJLEPSZY motorower może zostać pokonany (przez czeski złom) A jeśli nie jeździłeś 0200 to się nie odzywaj bo łatwo jest się zdziwić Tongue
Palić 2 razy więcej?2.5 l -3l ? (Wiem Taśmie pali 15 na 5 minut wolnych krejzi Ogar małym kosztem i kilkoma przeróbkami może być równie dobrym jak nie lepszym motorowerem Big Grin
Simsony wcale takie idealne nie są (coś o tym wiem w przeciwieństwie do połowy osób w tym temacie co Simsony i inne motorki tylko na zdjęciu widzieli Smile )
Tyle.
(20-01-2014 18:05:50)Amanssy napisał(a): [ -> ]quote='DominiX' pid='281319' dateline='1390228500']
A krzysiu prawdę mówi żaden romet (no może chart) nie jest lepszy od simka (wadliwość, moc, v max) Big Grin

Gówno prawda Big Grin Widziałem nie raz takie O200,że simsonowcy się ze wstydu chowali bo jak to ich NOWOCZESNY NAJLEPSZY motorower może zostać pokonany (przez czeski złom) A jeśli nie jeździłeś 0200 to się nie odzywaj bo łatwo jest się zdziwić Tongue
Palić 2 razy więcej?2.5 l -3l ? (Wiem Taśmie pali 15 na 5 minut wolnych krejzi Ogar małym kosztem i kilkoma przeróbkami może być równie dobrym jak nie lepszym motorowerem Big Grin
Simsony wcale takie idealne nie są (coś o tym wiem w przeciwieństwie do połowy osób w tym temacie co Simsony i inne motorki tylko na zdjęciu widzieli Smile )
Tyle.

[/quote]

W tym akurat trochę prawdy jest. Dobry Ogar weźmie kiepsko Simsona, z dobrym będzie jechał równo. Spalanie w 223 dwa razy większe jest, jak się jeździ na rozwalonym gaźniku. Normalnie Simson pali 2,5l(przy bardzo spokojnej jeździe można zejść trochę niżej, po przekroczeniu zaś 60km/h spalanie sporo rośnie) a Ogar 3l(przy normalnej jeździe, z prędkościami między 50 a 60 km/h, przy katowaniu i pełnych obrotach duuuuuużo więcej). Głównym problemem w Ogarze jest prądnica dużo słabsza i cięższa do przerobienia od simsonowskiej(której przerabiać nie trzeba bo starcza), co utrudnia dalej posunięte ingerencje w elektrykę. A na koniec: Prawda, simson nie jest idealny. Ogar też nie jest, tak samo jak żaden inny pojazd. A poza tym, porównywanie simsona S51 i Ogara nie ma sensu. Ogara można porównywać np. z Simsonami Sr3-2, Sr4-3 i Sr4-4, które mają podobny poziom techniczny.
a simsona z wigry tez ten sam poziom techniczny
Simson oryginalny nie jedzie więcej niż 65km/h i to jeszcze przy dobrym wietrze, a jawa 50 (mówię jawa 50, ponieważ miała odblokowane silniki) wyciąga 10km/h więcej, i zaden seryjny simson nie wygra w wyściu z 223...

Jesteś idiotą i tyle.
(20-01-2014 18:53:39)Wojtek3362 napisał(a): [ -> ]Simson oryginalny nie jedzie więcej niż 65km/h i to jeszcze przy dobrym wietrze, a jawa 50 (mówię jawa 50, ponieważ miała odblokowane silniki) wyciąga 10km/h więcej, i zaden seryjny simson nie wygra w wyściu z 223...

Jesteś idiotą i tyle.

Chart też przegra z O200 Smile (mówimy o seryjnych).A pamiętajcie,że do Ogara możemy wsadzić inny gaźnik,zawieszenie i zapłon i już argumenty Krzysiu odpadają.
Simson jest bardziej nowocześniejszy, ładniejszy (rzecz gustu), a ogar 200 nie zbyt mi się podoba, ale w ostateczności może rozważę tą propozycję Big Grin
(20-01-2014 18:53:39)Wojtek3362 napisał(a): [ -> ]Jesteś idiotą i tyle.

Kogo miałeś na myśli?
Bierz simsona s51 Smile
(20-01-2014 19:06:33)DominiX napisał(a): [ -> ]Kogo miałeś na myśli?

Krzysia oczywiście, cały czas do niego pisałem.
(20-01-2014 19:58:59)Wojtek3362 napisał(a): [ -> ]
(20-01-2014 19:06:33)DominiX napisał(a): [ -> ]Kogo miałeś na myśli?

Krzysia oczywiście, cały czas do niego pisałem.

Myślałem, że o mnie Big Grin Nie miałem nigdy ogara 200 ani simka więc zwracam się do was co jest lepsze, bo ogara 200 to nawet do ferii mógłbym kupić Big Grin Bo na ogiego wystarczy kasy, ale czy jest on na prawdę lepszy od simka?
Ja nigdzie nie napisałem że jest lepszy, jest szybszy. Jeżeli chcesz ogara do codziennego użytku to musiałbyś go trochę poprzerabiać, simson do tego ma kierunki itd. Ponadto simson wygodniejszy. Twój wybór, jakbym miał wybierać z tych dwóch to simson. Lecz ja simsona drugi raz bym nie kupił, zastanów się Smile
A ogar 200 jest lepszy niż 205? A jak z wadliwością ogiera 200?
PS A jeśli miałby mi on służyć do codziennej jazdy to co trzeba by było w nim zmienić?
(20-01-2014 20:32:58)DominiX napisał(a): [ -> ]A ogar 200 jest lepszy niż 205? A jak z wadliwością ogiera 200?
PS A jeśli miałby mi on służyć do codziennej jazdy to co trzeba by było w nim zmienić?

Ogar 200 jest lepszy od 205 ze względu na silnik. Do codziennej jazdy nie trzeba nic zmieniać, jednak jeżdżąc często po mieście sprzydały by się kierunkowskazy i światło hamowania(niestety prądnica silnika 223 jest słaba i trzeba w tych przypadkach trochę kombinować), a w ogóle w dłuższej perspektywie także zapłon elektroniczny(mniej obsługowy od mechanicznego)
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie