Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: 50-T-1 BY gabriel0
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
(03-06-2019 20:56:31)gabriel0 napisał(a): [ -> ]Regulator napięcia 12v.

Zasilanie, cewki świetlne chart odpięte od masy.

Jaki regulator?

Wypiąłeś ten czarny kabel idący z prądnicy do modułu, czy odlutowałeś druta cewki?

Taki, tylko kostka 5 pin.

Odlutowałem druty od masy i podłączyłem pod nowy przewód.
Silnik już z pół roku leży rozebrany. Obecnie kartery są w fazie tulejowania.
Brak przewidywanego czasu kiedy prace zostaną skończone.

Kartery zrobione, łożyska kupione.
Cały poprzedni rok poleżał, żeby się doczekać wreszcie czegoś.
Może nawet coś z tego będzie.
(22-06-2019 20:21:47)gabriel0 napisał(a): [ -> ]W dzień dzisiejszy wygląda to tak.


jak zainstalować takowy obrotomierz z cdi?
Ten kwadratowy z poloneza? Ominąłem kilka filtrów i zmieniłem mu jakis kondensator na pół, albo 2 razy większy, juz nie pamiętam. Gdzieś na necie są opisy przeróbek obrotków pod malucha, i tym się wzorowałem.

Hy, weszło. Czyli najgorsze za mną. Reszta to już tylko kwestia dopasowania.

w tym obrotomieszu musi być akumulator 12v czy od zapłonu cdi wystarczy napięcie?
Ja mam akumulator. Jak nie to założysz zwykłą diodę regulator napięcia 12v (taki 7812 powinien starczyć) i kondensator. Ogólnie ten obrotomierz jest dość podły i czuły, bo przykręcenie go do masy, powoduje miliony zakłóceń na nim. Musi być przykręcony gdzieś do plastiku.
Kupiłem obrotomierz taki sam i zainstalowałem na krótko według takiego schematu https://www.youtube.com/watch?v=ofD35_J7...IISKUTERKI

z napięcia 12V cdi podłączyłem m7812 (https://allegro.pl/oferta/modul-zasilacz...9735238146) i z m7812 podłączyłem stałe 12v oraz masę do obrotomierza. Wsówkę "Impulsy" z obrotomierza podłączyłem pod wsówkę sygnałową w cewce zapłonowej. Włączam silnik, dioda z 7812 świeci, 12v leci (miernikiem sprawdzam) i nie działa. Czy coś zapomniałem czy jeszcze coś trzeba robić?


Czy trzeba podłąćzyć "impulsy" pod cewkę świetlną w samym zapłonie?...
Kupcie se licznik motogodzin za 50-70zl z obrotomierzem, to ani żadna bateria nie potrzebna, ani nic.
(23-03-2022 23:59:29)Debesta napisał(a): [ -> ]Kupcie se licznik motogodzin za 50-70zl z obrotomierzem, to ani żadna bateria nie potrzebna, ani nic.

mam taki w T1,jezdzi już dośc długo
Usunąłem kilka filtrów jakoś losowo na wejściu i u mnie działa. Nie wiem jak z cdi. Ja mam zapłon z charta i cewkę z toyoty.

Lagi założone. Działa to tak sobie. Podejrzewam krzywe półki. Narazie zostawiam to badziewie na później. Za dużo gratów mam do zrobienia jeszcze.
Wyglada kozacko.
Widzę ciekawa historia która trwa wiele lat, tak trzymac
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie