Ten kwadratowy z poloneza? Ominąłem kilka filtrów i zmieniłem mu jakis kondensator na pół, albo 2 razy większy, juz nie pamiętam. Gdzieś na necie są opisy przeróbek obrotków pod malucha, i tym się wzorowałem.
Hy, weszło. Czyli najgorsze za mną. Reszta to już tylko kwestia dopasowania.
Ja mam akumulator. Jak nie to założysz zwykłą diodę regulator napięcia 12v (taki 7812 powinien starczyć) i kondensator. Ogólnie ten obrotomierz jest dość podły i czuły, bo przykręcenie go do masy, powoduje miliony zakłóceń na nim. Musi być przykręcony gdzieś do plastiku.
z napięcia 12V cdi podłączyłem m7812 (https://allegro.pl/oferta/modul-zasilacz...9735238146) i z m7812 podłączyłem stałe 12v oraz masę do obrotomierza. Wsówkę "Impulsy" z obrotomierza podłączyłem pod wsówkę sygnałową w cewce zapłonowej. Włączam silnik, dioda z 7812 świeci, 12v leci (miernikiem sprawdzam) i nie działa. Czy coś zapomniałem czy jeszcze coś trzeba robić?
Czy trzeba podłąćzyć "impulsy" pod cewkę świetlną w samym zapłonie?...