Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar nie ma iskry.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Czejść
Nie mogłem znaleźć podobnego tematu. Otóż kupiłem dziś ogara 200 w super stanie ma od nowości bardzo mało kilometrów. Chciałem sie przejechać ale ogar nie ma wogóle iskry co może byc przyczyną?
To może być np. cewka zapłonowa, fajka, kabeWN , świeca
spr. cewke butelkową,cewke zapłonową,fajke i kabel
hymm na pewno kabel nie ma przebić i fajka tez jest dobra bo na innym działa
platynki się rozwierają i stykają? przeczyść je wacikiem i acetonem/rozpuszczalnikiem/benzyną bez oleju.
Albo po prostu sprawdź czy wszystkie kable są podłączone
dzięki za podpowiedź sprawdzę i zoabcze nie chciałem dzis rozkręcać.
W tygodniu dam znać. A w tym silniku ustawia sie zapłon jak w komarze?
oczywiście że tak facepalm to jest o wiele łatwiejsze jak komar. a co do braku iskry to przyczyn jest wiele xD
dzięki fosa znalazłem poradnik tutaj. fosa? czyli też jest tłok najwyżej i wtedy sie odkręca tą srubeczke trzyma sie i sie przykręca tak? i też 0.40mm? tylko nie śmiej sie ze mnie xd
tak dokładnie ta sama zasada działania silnika tylko magneto jest wewnętrzne Big Grin a zapłon ana 3 mm przed gmp a platynki 0,35 i wtedy zapier*ala
aha czyli jak mam szczelinościomierz to odkręcić listek 0.30 i 0.005 i złączyć i tak zmierzyc może tak być?
Brak iskry... Może być jak pisali inni, wszystko. Wink Ale na pierwszy ogień sprawdź kable. Wsadź palec w fajkę i lekko kopnij. Jak będzie lekko i płynnie kopać, to znaczy że zwarcie na platynach (rozebrać, przeglądnąć, przeczyścić) jak kopnie mocno, to próbuj różne świece. Jak nie kopie wcale, to musisz szukać gdzie jest również zwarcie, lub odepnij cewkę zapłonową (nie butelkową, tą przy magneto) i podepnij cewki świetlne (tylko odepnij ich od świateł) i zobacz czy kopnie. Jak kopnie to padnięta cewka zapłonowa przy magnecie, jak nie kopnie, możliwe że cewka butelkowa lub gdzieś jest zwarcie. Warto też ściągnąć kabel od fajki, a dokładniej ściągnąć go przy cewce, wsadzić śrubokręt i przytrzymać ręką tak aby można było poczuć czy kopie. W ten sposób wyeliminujesz kabel i fajkę. Jak dalej nic z tego, załóż nowy kabel od platyn aż po cewkę butelkową. Oraz sprawdź kabel od cewki butelkowej do masy (można ściągnąć nawet cewkę butelkową i jakoś podłączyć ten drugi kabelek do obudowy silnika...
Po tych zabiegach, na pewno dowiesz się co jest padnięte. Wink
boszu leci piwko
siemka zrobiłem iskre a mianowicie ustawiłem porządnie zapłon. iskra jest super. Ogar ten stał około 20 lat. I nie wiedziałem co mu jest że nie chce zapalić. Iskry nie było teraz już jest i próbuje go zapalić i nic patrze znowu iskra jest to skręcam z powrotem. Paliwo nie dochodziło przeczyściłem idzie i nagle jak zeszło i wpadło do gażnika to zaczeło sie lac ciurkiem z gaźnika szybko zakreciłem kranik i zdjąłem kopułke gdzie jest pływak patrze a tam nie ma pływaka xddd. Dacie jakieś linki z dobrymi pływakami porządnymi? bo np do komara kupowałem gdzieś to był z 2 razy większy xd wogóle inny jak orginał tzn na nim nie miał siły komar a ni nic kupiłem używke zmd i od razu.
przerwę na przerywaczu daj 0,3 będzie lepiej jeżdził
Stron: 1 2
Przekierowanie