Tłumik i cylinder specjalnie strojone pod paliwo rakietowe
Małe odświeżenie.
Chart obecnie ze względów funduszu, został chwilowo odłożony na bok, lecz bliżej wiosny prace znów ruszą pełnym tempem. By ukończyć prace nad silnikiem, muszę kupić cylinder wraz z tłokiem i pokrywę od strony zapłonu zatem prac pozostało niewiele. Mam w planach jeszcze zmianę lusterek na takie, by były jak najbardziej podobne do montowanych fabrycznie. Nadal trwają poszukiwania kierunkowskazów, lecz z niezadowalającym skutkiem.
Zamieszczam film z sierpnia, kiedy przed sprzedażą testowałem zapłon dla Lagoona. Wiem że wszystko dzwoni, puka, charczy i że ogólnie nie powinno tak być, lecz pragnę nadmienić że nie bez powodu silnik przeszedł w grudniu małą renowację
Film:
http://www.youtube.com/watch?v=RCO2DKXq3V8
Pamiętam te magneto
To jeszcze go nie kupiłeś? Widzę, że z kierunkowskazami największy problem.
Chodzi o tłok i cylinder? Nie kupiłem, bo nie jestem przekonany do chińskiego szajsu, a ZMD niełatwo w dobrym stanie i w dobrej cenie znaleźć
Tak
A nie chcesz ZMD , tłok nadwymiarowy ZMD i szlif? Musi być koniecznie nominalny komplet?
Zastanawiam się i nad tym połączeniem, tylko że w mojej okolicy ciężko będzie dobry szlif zrobić :/
najlepiej zrobić szlif swojego cylka i wsadzić nowy tłok i jazda lepsze to niż kupować te zestawy podróbek cyl+tłok
Poprzedni cylinder jaki był, to 55ccm almotu, zatem to zupełnie odpada
Konkretny charcik. Rób na oryginał go (przynajmniej wizualnie)
Kup jakiś ZMD cylek do szlifu, skoro tak chcesz to też kup tłok ZMD np. R2 i wyślij do Lagoona, solidna firma robiąca szlify cylków
Teraz nawet ciężko o cylinder ZMD do szlifu