Te kartery świecą się jak psu jajca. Mamy rozumieć, że wymieniłeś praktycznie cały silnik?
Chyba nie cały, bo kosz sprzęgłowy już lekko czuje zmęczenie
Nie do końca
Wymieniłem jedynie kartery, szpilki, wszystkie łożyska i uszczelniacze, kulkę wodzika, tarcze sprzęgła (nie ma ich na zdjęciu), głowicę no i zbieram powoli chęci i fundusz na cylinder z tłokiem. Kosz sprzęgła, wał, wodzik, zapłon, magneto tryby i wałki są wciąż te same
(30-12-2013 18:35:48)peter056 napisał(a): [ -> ]A może chcesz sprzedać 2 kierunkowskazy?
Nie sprzedam
na zapas mam bo wiem jak o nie ciężko
Ładnie ten silnik wyczyściłeś, mogę się spytać czym czyściłeś?
Na allegro kupiłem watę polerską i z odrobiną rozpuszczalnika wszystko ładnie puściło
Kolego powiedz mi czemu chcesz zmieniać cylinder
?
Pseudo tuning 55ccm przejechal juz swoje, wiec najwyzszy czas na zmiane
Aha, a jaki chcesz dać. Myślałem ze masz może ZMD lub coś i chcesz zastąpić go CHIŃSZCZYZNA
Planuje upolowac nowke ZMD, oraz tlok rowniez ZMD, ale czy mi sie uda tego nie wiem
Ja bym Ci osobiście polecał cylka ZMD i do tego tłoczek z Hondy
(30-12-2013 22:39:09)stqc napisał(a): [ -> ]Ja bym Ci osobiście polecał cylka ZMD i do tego tłoczek z Hondy
Kolega pisał że robi na orginał
A czy dostaniesz nowy cylek i tłok? Tak, ale licz się ze sporymi wydatkami
Fajnie go zrobiłeś, zresztą już wiele razy to mówiłem. Kierunkowskazy zmień koniecznie. Co do cylindra i tłoka to może być problem, wg mnie jak chcesz oryginał to kup jakiś zmd i daj na szlif pod nadwymiarowy tłoczek zmd. Z nominalnym zestawem to może być cholernie ciężko, poważnie.
mam kontakt z typem, ktory chcial sprzedac mi nominal zmd nowke za 80zl, ale nie wiem czy jeszcze go ma
tłumik i cylek mi się podoba, sam robiłeś?
<joke> ogólnie, optycznie bez zarzutu, jak chcesz to mam kierunki, jak jestes zainteresowany to pw