Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: silnik
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć chciałem się spytaj o silniki a mianowicie : który silnik jest mniej awaryjny 023 dezamet czy s38 (od komara) i czy wejdzie silnik S38 w ramę w kadecie ?? Wink z góry dziękuje Big Grin
Według mnie s38 choć nieco słabszy według mnie mniej awaryjny i tak wejdzie
a więcej szczegółów ??
Według mnie to lepszy jest S-38. maja takie same wymiary mocowań
Ja bym powiedział, że 023 jest lepszy, ponieważ ma biegi w nodze, ale, że nie miałem nigdy S38 nie powiem definitywnie który lepszy. ;P
Ktoś kiedyś napisał na forum, jako że z faktu, iż s38 ma biegi w sprzęgle, a 023 w nodze, w 023 możesz uszkodzić automat poprzez zbyt mocne wbijanie biegów. W s38 będzie ciężko. S38 jest chyba mocniejszy odrobinę
a wejdzie w mocowania do kadeta ten s38 ?
Każdy silnik od rometa wejdzie do każdego rometa więc tak.
wkładaj ten silnik s-38 mało pali prawie bezawaryjny polecam go
Przecież to takie same silniki różnią się tylko kształtem. Awaryjny jest zawsze tylko zapłon, a zapłon we wszystkich Rometach oprócz Charta jest taki sam.
barcel gów.. prawda!!
Silnik s-38 choć ma miej siły (zapraszam do lektury bo po tym co czytam tutaj to jest Sad ) jest mniej zawodny tylko lubi kosze ukręcać i tak zgodzę się napewno z tym że biegi tak szybko się nie rozpadną

I nie! nie są to te same silniki są na tej samej podstawie prawie

Co do zapłonu cewki itd. Fakt.. jest taki sam ale dobry zrobiony zapłon będzie palił na s-38 lepiej niż na 023.
(22-12-2013 12:45:09)kokosek napisał(a): [ -> ]barcel gów.. prawda!!
Silnik s-38 choć ma miej siły (zapraszam do lektury bo po tym co czytam tutaj to jest Sad ) jest mniej zawodny tylko lubi kosze ukręcać i tak zgodzę się napewno z tym że biegi tak szybko się nie rozpadną

I nie! nie są to te same silniki są na tej samej podstawie prawie

Co do zapłonu cewki itd. Fakt.. jest taki sam ale dobry zrobiony zapłon będzie palił na s-38 lepiej niż na 023.

Powiedz mi dlaczego ukręca kosze sprzęgłowe jak ma taki sam wał z wyjątkiem tego że klin jest przesunięty o parę stopni. I piszesz że ma mniej siły to dlaczego ukręca kosz ??? W 023 rozleci się automat a s-38 urwie linka i na dodatek każda manetka się rozlatuje, wypada kulka i sprężynka. To jest to samo !!! Awaryjność jest taka sama. Nie rozumiem też jak zapłon może lepiej się sprawować w s-38 niż w 023. Jak założysz zapłon do rozlatującego sie 023 to na pewno nie będzie działał tak dobrze jak w s-38. 023 ma stopień sprężania 8 a s-38 6,5 ale za to 023 ma 1,7 KM a s-38 1,8 KM.
Skoro dysponujesz taką wiedzą wytłumacz mi czemu s-38 jest podatniejszy na tuning (Pana Sałka)?.

Z linką także się nie zgodzę dobra linka posłuży długooo! to samo z manetkami

Może nie wszystkim ukręcać koszę mi ukreciło 3 i to było z powodu zjazdu z stromych górek. także nie każdemu to się przytrafi a ja dopiero póżniej to odkryłem.
Ostanio miałem jeden silnik s-38 i 2silniki 023 po remoncie a iskrowniki? przekładane od jednego do drugiego i gdzie najlepiej palił? S38. Czemu mnie się nie pytaj odpowiedz sobie sam Smile

Co do tej mocy nie zgodzę się że 1,8km..

Moc maksymalna: 1,4 KM przy 4000 obr./min.
Moment maksymalny: 2,8 Nm przy 2750 obr./min.
Liczba przełożeń: 2
Instalacja elektryczna: 6V 20W
Ciężar motoroweru: 45 kg do 50 kg (w zależności od modelu)
Spalanie: 1,8 do 2,0 l/100 km
Prędkość maksymalna: 40 km/h według danych producenta
Sorki z tym 1,8 to się rozpędziłem.
to się opłaci kupić silnik s38 czy zostać na 023 ? bo mi chodzi żeby się tak nie psuł i ie robił buuuuu Wink
Stron: 1 2
Przekierowanie