(22-12-2013 13:34:05)mularczyk129 napisał(a): [ -> ]to się opłaci kupić silnik s38 czy zostać na 023 ? bo mi chodzi żeby się tak nie psuł i ie robił buuuuu
To jest tak samo jak byś zmienił czarne trampki na czarne trampki. Jak dla mnie zmiana bez sensu. Już lepiej 019 włożyć ciut mocniejszy i ma 3b
(22-12-2013 14:13:35)MrF4k napisał(a): [ -> ] (22-12-2013 13:34:05)mularczyk129 napisał(a): [ -> ]to się opłaci kupić silnik s38 czy zostać na 023 ? bo mi chodzi żeby się tak nie psuł i ie robił buuuuu
To jest tak samo jak byś zmienił czarne trampki na czarne trampki. Jak dla mnie zmiana bez sensu. Już lepiej 019 włożyć ciut mocniejszy i ma 3b
Jedyny który się zna i dobrze mówi.
(22-12-2013 02:20:04)Latos napisał(a): [ -> ]Ktoś kiedyś napisał na forum, jako że z faktu, iż s38 ma biegi w sprzęgle
Wytłumaczysz nam zasadę działania tych biegów w sprzęgle?
Biegi w sprzęgle było to już dawno na forum. Chodzi po prostu o to że biegi zmienia się manetką po stronie sprzęgła. Kręcisz manetką i wbijasz bieg.
Ja bym został przy silniku 023, chociażby dlatego, że dostęp do części jest bardzo łatwy