10-12-2013, 15:32:30
Stron: 1 2
10-12-2013, 16:06:52
Ale ociera tylko w jakimś punkcie czy na całej powierzchni? Możliwe że Magneto krzywe.
10-12-2013, 16:59:24
zdejmij magneto, wykręć świecę i kopnij starterem. Jak wał kręci się krzywo to znaczy że jest do wymiany. Jak kręci się prosto to znaczy że magneto do wymiany.
10-12-2013, 17:14:30
Ja tak nie raz miałem w rometach, zawsze podpiłowałem cewki i romet śmigał, cewkom to nic nie zaszkodzi, ale najlepiej podpiłuj tylko w tych punktach o których cewka ociera o magneto
10-12-2013, 17:21:29
a cewke masz nową czy starą
10-12-2013, 17:32:43
też tak miałem wziołem boszke i leko od góry spiłowałem temat wałkowany tysiąc razy
16-12-2013, 20:19:56
Ocierało na całej powierzchni podpiłowałem trochę magnesy magneta i już lepiej ale nie do końca , więc cewki też podpiłuję . Jak mam to najlepiej zrobić i ile mm spiłować ?
16-12-2013, 20:36:12
Zeszlifuj tyle ile potrzeba żeby przestało trzeć a nawet trochę więcej Tylko żebyś za bardzo się nie rozpędził bo się okaże że nie ma już co szlifować
16-12-2013, 20:37:58
Gdzieś czytałem , że jeśli się cewki piłuje to mogą się przegrzewać a nawet spalić , czy to prawda ?
16-12-2013, 20:49:46
Może I co z tego, tego nie trzeba dużo zeszlifować. U mnie w komarku cewka zapłonowa jest dość mocno spiłowana i jakoś nic się nie dzieje
17-12-2013, 16:53:32
(16-12-2013 20:37:58)MajetserKlepka napisał(a): [ -> ]Gdzieś czytałem , że jeśli się cewki piłuje to mogą się przegrzewać a nawet spalić , czy to prawda ?
Teoretycznie można je przegrzać że stopi się izolacja druta miedzianego. Alee... To są przypadki 1/1000 I wystarczy że nie będziesz ciorał aż zetrzesz całą cewkę Tylko przystawiasz na chwilkę i puszczasz, przyglądasz się i znów przystawiasz... Ja nie raz tak robiłem, drugą opcją jaką ja robiłem, to jeżeli niewiele obcierało, to brałem śrubokręt, jakoś pakowałem go między cewkę a magneto, i z niedużą siłą wyginałem cewkę. Oczywiście zabieg trzeba powtórzyć kilka razy w kilku miejscach, ale ogólnie nie polecam tego. Bo to tylko taki mój sposób/patent. Który może nie być do końca dobry i zdrowy! Wiem tylko, że u mnie to zawsze działało. Ale to naprawdę, jeżeli cewka odrobinkę tylko mi obcierała... Bo w dużym stopniu jak obcierała, to trzeba było szlifować...
17-12-2013, 21:35:25
Weź pilnik i spiłuj cewki co ocierają
30-12-2013, 01:16:43
Dobra panowie mi bardzo obciera i chyba nawet 5mm będę musiał spiłować Lepiej pilnikiem czy papierem ściernym 30 ?
30-12-2013, 01:50:31
(30-12-2013 01:16:43)MajetserKlepka napisał(a): [ -> ]Dobra panowie mi bardzo obciera i chyba nawet 5mm będę musiał spiłować Lepiej pilnikiem czy papierem ściernym 30 ?Pilnikiem. Ale jak aż tyle to ja bym myślał nad wymienieniem wału/magneta (zależy co jest krzywe). Bo teraz spiłujesz cewki, a potem jak rozwiążesz przyczynę problemu to będziesz miał pół centymetra odstępu miedzy magnetem a cewką i będziesz płakał że masz słabe swiatła/słabą iskrę.
30-12-2013, 23:28:40
Popieram Wojtka, skoro aż tyle trzeba spiłować to nie warto się w to bawić i najlepiej jest dołożyć kilka groszy i usunąć usterkę
Stron: 1 2