Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Szczupak z 88r do jazdy na codzień - Ćmaga
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Odpowietrz na wężu przy zacisku, najprościej w takiej sytuacji. Czyli zamiast odkręcenia odpowietrznika - luzujesz przewód hamulcowy przy zacisku, analogicznie jak odpowietrznik.

Zamiast w zabawy z dopasowaniem kup przewód miedziany na metry w jakimś ogólnym motoryzacyjnym, dopasuj, zarób końcówkę (obecnie cena zarabiarki nie jest już kosmiczna, a jak ktoś lubi dłubać to na pewno się przyda) i gitara.
(12-12-2013 22:36:35)jurek_j napisał(a): [ -> ]Odpowietrz na wężu przy zacisku, najprościej w takiej sytuacji. Czyli zamiast odkręcenia odpowietrznika - luzujesz przewód hamulcowy przy zacisku, analogicznie jak odpowietrznik.
Jak masz dawać komuś takie rady, to lepiej w ogóle nic nie pisz.
Z dorobieniem przewodu nie będzie najmniejszego problemu, dużo sklepów motoryzacyjnych to robi, maja rożne rodzaje końcówek do wyboru.
Grzyb, a niby co takiego złego jest w mojej radzie?
Hamulce zrobione, na szczęście było zapowietrzone tylko tylne lewe koło tam gdzie był dziurawy przewód. Jutro dam fotki.
Od wtorku samochód jest z powrotem w użytku, dostał nowy przewód hamulcowy tylnego lewego koła, świeży płyn, nowy pasek i regulator napięcia, wczoraj zmieniłem koła na zimowe a dzisiaj zrobiłem generalne sprzątanie. Wywaliłem brudne i śmierdzące pokrowce z foteli, siedzenia wytrzepałem wyprałem, ogólnie umyłem cały samochód. Od wtorku zrobiłem 400km jak na razie bez awaryjnie.





Opony w stanie idealnym, felgi w miarę ładne, musiałem je tylko pomalować od wewnątrz bo już rdzewiały.


Wnętrze po czyszczeniu:






Komora silnika nie wymaga czyszczenia.

Do samochodu można założyć 2 akumulatory( oba mocowania są oryginalne):
2 mocowanie na aku masz a czy to nie była wersja skandynawska (lepsza na tamte lodówkowe warunki)
Stron: 1 2
Przekierowanie