eFelka konkrecik z tego co widzę tylko szkoda, że automat ;c
Co do gwintu to Ta-technix jest beton
nie wiem jak wygląda to w VW ale w Oplu to jest mega sztywno. Więc lepiej poszukać gwintu z innej firmy
A nazwę tematu poprawiam juz
(31-12-2016 15:39:06)Przemi998 napisał(a): [ -> ] (31-12-2016 15:14:03)_Piotrek_ napisał(a): [ -> ]Ile Pasek ma realnie tys km, że pompki lały? Turbo w oryginale, czy robione? Tak samo dwumasa?
No jak Ojciec kupował go w DE od osoby prywatnej to miał 244tys, książka prowadzona do 180tys była jak dobrze pamiętam, turbo ani dwumasa jeszcze nie była tykana z tego co mówił poprzedni właściciel.
Jeśli dobrze przeczytałem i zrozumiałem to masz paska na automacie,więc dwumasy nie będziesz wymieniał bo jej tam nie ma. Co do paska ładniutki. Pozdrawiam
(15-04-2017 23:33:59)pajak napisał(a): [ -> ] (31-12-2016 15:39:06)Przemi998 napisał(a): [ -> ] (31-12-2016 15:14:03)_Piotrek_ napisał(a): [ -> ]Ile Pasek ma realnie tys km, że pompki lały? Turbo w oryginale, czy robione? Tak samo dwumasa?
No jak Ojciec kupował go w DE od osoby prywatnej to miał 244tys, książka prowadzona do 180tys była jak dobrze pamiętam, turbo ani dwumasa jeszcze nie była tykana z tego co mówił poprzedni właściciel.
Jeśli dobrze przeczytałem i zrozumiałem to masz paska na automacie,więc dwumasy nie będziesz wymieniał bo jej tam nie ma. Co do paska ładniutki. Pozdrawiam
Ohoho Szczerze to teraz mnie zadziwiłeś
serio automaty wychodziły bez dwumasy .?