Yoo! OD 5 sierpnia 2013r stałem się posiadaczem Charta 210. Szczegóły
Cena-1000zł
Przeróbki:
-"Sportowy tłumik"
-Cylek 60ccm
-Gaźnik z simsona G16N1-12
A z reszty to juz tylko takie picowanie co by jakoś wyglądał inaczej
Po części rozpoczęte, ale jak to w modzeniu- Można zmieniać i zmieniać
No i najważniejszy plan to Dbać i go Trzymać
Foto:
[undefined=undefined]http://img62.imageshack.us/img62/1680/xs4r.jpg
[undefined=undefined]http://img153.imageshack.us/img153/9137/ohlx.jpg
Więcej podam jak już jakieś "grubsze" przeróbki wejdą w życie
Chart jak za tą cene nawet przyzwoity. Zmieniłbym mu kilka rzeczy min. gumy na lagach , wywalił ten tłumik który niestety nic nie da(z spawakiem nie ma nic wspólnego) zmienił mocowanie tylnych kierunków i jeszcze kilka drobnych rzeczy
Hmm. niby po remoncie ale wał już poszedł, wymieniony dziś odpalony. Gdy będę miał możliwość edycji postu to spróbuje zdjęcia poprawić żeby wczytało, bo teraz jakis błąd mi wyskakuje i nie moge edytować, chyba że Któryś z szanownych moderatorów by mógł to byłbym wdzięczny
Co do Strony wizualnej to wiem, jest jeszcze kilka rzeczy ktore chce zrobić, ale przez awarie wału troche plany wzięły w łeb i narazie "nabierają mocy prawnej"
A co do Tłumika, to Były właściciel dał mi seryjny tłumik jak i kilka innych czesci w zestawie, ale ten tłumik wole zostawić ze względu że poprawia wygląd. no i po lekkiej polerce świeci się jak psu jajka na wiosne
poprawiłem ci linki zdjęć dodawaj [img] link [/img]
Mały aktual
Po wymianie wału Chartolot śmiga jak trzeba, ale cos tak czuc jakby słabszy v-max, ale jakos nie jestem za katowaniem tylko troche mnie to zdziwilo ze przed wymiana walu latal nawet 70+ (mierzone samochodem i jakims sraczem obok)
:/ a jak do tej pory to tak 65 jak czasami fantazja poniesie (czuc po kieszeni wiec sie szanuje
)
A więc tak:
1.Zagościła folia StickerBomb
-(lampa przód, osłona łańcucha, fragment przedniego błotnika)
2.Licznik orginalny simsona 100km/h (pozniej okazalo sie ze chyba nie potrzebnie, a zaczelo sie od pekania linki ale wyszlo ze prawdopodobnie licznik mial duzy kat zalamania, ale juz bylo za pozno bo licznik wmontowany wiec wszystko jest, troche rezania i weszlo, a oryginalna puche jak i wiele innych czesci mam w kartonie
)
3.Kierunki "trapezy"-tył
4."Polerowanie" całego lakieru pastą
5.Wymiana tylniej dętki (duzo by tu opowiadac..
)
W zime albo szybciej planuje zakupic kolanko chromowane co by pasowalo do tłumika
Od kupna przejechane okolo 850 km, z czego od wymiany wału 300km
Warto inwestowac w naklejki chartowskie? jak uważacie? Co myślicie o mojej "działalności"? Krytyka mile widziana
Nawet dobrze to wygląda.
A mam pytanie. Czy ten licznik od simsona masz podłączony w miejsce chartowskiego? Na chartowskiej lince?
Nie oszukuje ci on?
Na pewno oszukuje.
One nawet w simsonie oszukiwały.
Linka..? Pisałem że długa historia więc troche ją strzeszcze
przez kąt załamania licznika pękały linki i tak w ciągu jednego tygodnia zagościły już 3 linki (po przekroczeniu 60km/h czyli przekroczeniu skali bylego licznika sie urywaly) więc kupilem nową, 4 już linke rometowska (jakas lepsza-blokady przed zsuwaniem się linki z pancerza, grubsza w środku i wyjscie 2mm na zewnatrz) wstawiłem licznik na nowe miejsce i chodzi (jadąc 50km/h z samochodem z tyłu-astra G licznik jest wrecz idealny) Więc nie wiem czemu mówicie że przekłamują
Jeśli chodzi o podłączenie to wszystko jest tak jak było- podłączenie z lewej strony silnika, itd. jedyne co musialem zrobić to wyciąć tą "dupkę" z obudowy chartowskiego licznika bo ten z Simka ma większy obwód
Wiem o tym jak wygląda, ale jakoś mi to nie przeszkadza, miałem coś z tym zrobić ale z pozycji kierowcy to wcale nie przeszkadza, a i jak ktos patrzy to i tak tego nie dostrzega jakos
A tak Wgl to wygląda lepiej niż goła pucha licznika na wierzchu
może przez zime sie pobawie, może nie
się zobaczy narazie inne priorytety jeszcze są
"Gdyż ponieważ i dlategoż, bo oraz i dla tego..."
A tak serio to wystawiłem ot tak, jeśli ktoś kupi to zamierzam kupić sobie cos innego (yamaha, honda etc) z lat 80-90
a jeśli nie bedzie chetnych to zatrzymam sobie
więc poprostu wystawiam z zamiarem zmiany maszyny
Hmm... Jeśli nie sprzedam to przez Zimę porobie kilka rzeczy i z tad tworzy mi sie pytanko
Co myslicie o amalu 19 do charta? spotkal sie ktos z tym? będzie pasowal? O solidność nie pytam bo znam
Ewentualnie podajcie jakies gaźniki które pasuja wymiarami i sa wieksze niz 19mm