19-11-2011, 01:45:09
23-11-2011, 20:18:07
Wczoraj Simakiem się przejechałem i powodem tego , że nie chciał mi zapalić była zapchana dysza główna i do tego od wolnych obrotów założyłem mu starą Iskrę i za kopem pali co mnie dziwi na zimnym też , trochę go na trójce pociągłem to 62 mi pokazał licznik , jak na simsona to bardzo wysokie obroty na biegach wyciąga ...
Ciekawe ile na czwórce pociśnie ... , mam przejazd kolejowy zamknięty i jest 3 km drogi głównej gdzie teraz auta przez to nie jeżdżą to jutro wyciągne to z niego i może brat by film nagrał
Ciekawe ile na czwórce pociśnie ... , mam przejazd kolejowy zamknięty i jest 3 km drogi głównej gdzie teraz auta przez to nie jeżdżą to jutro wyciągne to z niego i może brat by film nagrał
23-11-2011, 20:21:32
A co Ty myslales ? Przeciez to jest Simson, nie ma co porownywac do Rometa (moca) .
27-11-2011, 01:05:02
Hahaha tłok się rozjeb*e i też zmienisz mu świece?
27-11-2011, 01:08:17
i co patrzałeś ile pojedziesz na 4 biegu???
bo mnie to ciekawi
bo mnie to ciekawi
27-11-2011, 10:23:25
moj sr50 na 4 polecial 80km/h
01-12-2011, 17:33:57
na 3 biegu 67 km/h na 4. 80 , jak ktoś nie wierzy , że tyle sim poleci jego sprawa ... z tego co tu widzę macie same jawki to gó*no wiecie , a gadacie za dwóch , jak ktoś ma sima co mu leci 60-65 to niech se przestawi zapłon , gaźnik i sprawdzi stan cylindra , łożysk i innych części silnika , bo grunt to dobre ustawienie
01-12-2011, 19:15:22
Po pierwsze witam wszystkich po bardzo długiej przerwie, już zostaje na zawsze. Paweł spokojnie, żeby żyłka Ci w dupie nie pękła, inni mają jawki i zapewne wiedzą więcej od Ciebie, to że masz simsona to nie znaczy że masz się unosić i na innych naskakiwać. pozdrawiał wszyskich Romeciarzy i Jawkarzy
03-12-2011, 13:39:17
(01-12-2011 17:33:57)maziak1970 napisał(a): [ -> ]na 3 biegu 67 km/h na 4. 80 , jak ktoś nie wierzy , że tyle sim poleci jego sprawa ... z tego co tu widzę macie same jawki to gó*no wiecie , a gadacie za dwóch , jak ktoś ma sima co mu leci 60-65 to niech se przestawi zapłon , gaźnik i sprawdzi stan cylindra , łożysk i innych części silnika , bo grunt to dobre ustawienie
I dobry licznik to podstawa. Dawaj filmik, gdzie będzie widać GPS i twój licznik. Czasami cięzko z 60/4 + spawak wydusić 80km a ty z tej twojej sr tyle wycisnąć potrafisz. Żart na poziomie Karola S. A i jak ktoś nie ma simka, to nie znaczy że gówno wie. A ty tyle wiesz, nawet żadnego papierka nie masz na mechanika i chcesz wszystkich pouczyć. Dorośnij dzieciaku...
03-12-2011, 13:45:41
Jeszcze jeden wulgarny post i leca warny, tylko ostrzegam. Ludzie, opamietacie sie w koncu ?.
03-12-2011, 17:01:12
(03-12-2011 13:45:41)Paweł4Don napisał(a): [ -> ]Jeszcze jeden wulgarny post i leca warny, tylko ostrzegam. Ludzie, opamietacie sie w koncu ?.
No ciężko jest nie odpowiedzieć, gdy maziak opowiada niestworzone historie. Dobra, niechby sobie gadał normalnie, ale on uważa swojego simsona za bóstwo, uważa, że jest najmądrzejszy. I takiemu nic nie powiecie?
04-12-2011, 20:35:39
Ładny simek
Może i ja sobie kiedyś simka kupie
Może i ja sobie kiedyś simka kupie
19-12-2011, 23:02:59
Fajny. Dbaj o niego. Lewa w górę.
17-01-2013, 23:48:08
Aktual foty : Simson ma założoną głowicę ALMOT,która fabrycznie jest planowana jest o wiele mocniejszy
Simson jest z 1989 roku ma przebieg 4,670 km,łożyska,cylek,tłok,wał DDR głowica ALMOT,ale DDR zachowałem,opony Pneumaty z 89 roku.Dla niedowiarków licznik rozbierałem i sprawdzałem plomba nie ruszona po drugie lakier oryginał nie zachowa się w simsonie,który przekręcił licznik 2 razy i na wszystkich częściach jest wybity rok produkcji
Simson jest z 1989 roku ma przebieg 4,670 km,łożyska,cylek,tłok,wał DDR głowica ALMOT,ale DDR zachowałem,opony Pneumaty z 89 roku.Dla niedowiarków licznik rozbierałem i sprawdzałem plomba nie ruszona po drugie lakier oryginał nie zachowa się w simsonie,który przekręcił licznik 2 razy i na wszystkich częściach jest wybity rok produkcji
17-01-2013, 23:51:59
Fajny ten Simson,dbaj o niego