20-08-2013, 14:31:04
20-08-2013, 14:40:23
(20-08-2013 14:31:04)tramwajarz napisał(a): [ -> ]Dobra przepraszam jeden projekt chyba mu się udał-wyprostował krzywego charta
ty chyba mózg masz krzywy skoro go masz
P.S nie wierzysz że remontować będe silnik? to zapytaj się Błażeja bo już z nim się ugaduje z częściami
20-08-2013, 14:44:27
(20-08-2013 14:40:23)stqc napisał(a): [ -> ](20-08-2013 14:31:04)tramwajarz napisał(a): [ -> ]Dobra przepraszam jeden projekt chyba mu się udał-wyprostował krzywego charta
ty chyba mózg masz krzywy skoro go masz
P.S nie wierzysz że remontować będe silnik? to zapytaj się Błażeja bo już z nim się ugaduje z częściami
A tarczówka w charcie kiedy bedzie?? miał byc chyba tez porting cylka,inna kierownica,jakos tego nie widzę
20-08-2013, 14:53:20
Chłopie wszystko w swoim czasie miałem kupić renthala ale przełożyłem zakup bo zamiast kiedy za około 80zł będe miał sprzęgło i choinke w stanie idealnym od Błażeja...
Aha porting raczej nie bo wał tego długo nie wytrzyma darowałem to Sb wole zrobić silnik aby podróżować bezawaryjnie
Aha porting raczej nie bo wał tego długo nie wytrzyma darowałem to Sb wole zrobić silnik aby podróżować bezawaryjnie
21-08-2013, 01:47:20
Lekka poprawa kanałów bez spawaka to dla wału nie zaszkodzi za bardzo.
21-08-2013, 10:31:41
Silnik simsona w charcie to niezły pomysł wygoda z trochę większą mocą.
Gratuluję ci wyboru i twierdzę że silnik charta jest niezawodny jeżeli jest czysty w środku.
Jeżeli chcesz naprawdę mile spędzać czas na charcie:
1.Załóż jakiś lepszy gaźnik bo 14mc(obstawiam że taki masz) potrafi dać ci kopa. No chyba że masz binga to nie zmieniaj nic.
2. Daj jakiemuś gościowi coby ci kanały powiększył albo zrobił te 50/4 i w tedy naprawdę silniczek chodzi przyjemniej. A jeżeli naprawdę chcesz jeszcze coś zrobić, to daj do szlifu cylinder na 40.00mm i wstaw tłok od hondy dio.
Mimo to że chart ma dosyć długie biegi jak silnik będzie się wkręcał wyżej jazda jest na prawdę przyjemna.
Aha i jeszcze miałem shejtować charta bo napisał że silnik 027 "powinien wytrzymać 50/4" Nie podejmę się hejtu ale powiem żebyś się chociaż przyjrzał jakie w charcie są jebutne przeciwwagi i sama wielkość silnika że o skrzyni nie wspomnę.
Edit.
Ano i dla ciumoków powiem jeszcze że sprzęgło jest jebutne
Gratuluję ci wyboru i twierdzę że silnik charta jest niezawodny jeżeli jest czysty w środku.
Jeżeli chcesz naprawdę mile spędzać czas na charcie:
1.Załóż jakiś lepszy gaźnik bo 14mc(obstawiam że taki masz) potrafi dać ci kopa. No chyba że masz binga to nie zmieniaj nic.
2. Daj jakiemuś gościowi coby ci kanały powiększył albo zrobił te 50/4 i w tedy naprawdę silniczek chodzi przyjemniej. A jeżeli naprawdę chcesz jeszcze coś zrobić, to daj do szlifu cylinder na 40.00mm i wstaw tłok od hondy dio.
Mimo to że chart ma dosyć długie biegi jak silnik będzie się wkręcał wyżej jazda jest na prawdę przyjemna.
Aha i jeszcze miałem shejtować charta bo napisał że silnik 027 "powinien wytrzymać 50/4" Nie podejmę się hejtu ale powiem żebyś się chociaż przyjrzał jakie w charcie są jebutne przeciwwagi i sama wielkość silnika że o skrzyni nie wspomnę.
Edit.
Ano i dla ciumoków powiem jeszcze że sprzęgło jest jebutne
21-08-2013, 11:15:25
(21-08-2013 10:31:41)gabriel0 napisał(a): [ -> ]Jeżeli chcesz naprawdę mile spędzać czas na charcie:
1.Załóż jakiś lepszy gaźnik bo 14mc(obstawiam że taki masz) potrafi dać ci kopa. No chyba że masz binga to nie zmieniaj nic.
2. Daj jakiemuś gościowi coby ci kanały powiększył albo zrobił te 50/4 i w tedy naprawdę silniczek chodzi przyjemniej. A jeżeli naprawdę chcesz jeszcze coś zrobić, to daj do szlifu cylinder na 40.00mm i wstaw tłok od hondy dio.
Edit.
Ano i dla ciumoków powiem jeszcze że sprzęgło jest jebutne
1.Tak mam 14MC jak dla mnie to porażka totalna Ale będzie w zimę SHA 14,12 oczywiście Dellorto. Uprzedzam pytanie dlaczego w zimę bo osoba od której kupie ten gaźnik będzie go używać do zimy
2. Tak cylinder prawdopodobnie przerobi Janusz na ciut większe płuki i coś tam napewno pomodzi Aha tłok nie będzie od DIO bo bez przeróbek nie pasuje, zostanie zastosowany tłok od MB Hondy i szlif na 39mm
A ze sprzęgłem to zawsze można z hohowskim pogadać i on powiedział że może zrobi poradnik na sprzęgło 4 tarczowe do Charta chociaż oryginalne 3 tarczowe też daje rade
21-08-2013, 11:24:24
http://imageshack.com/a/img40/5060/p8130005j.jpg
Nie wiem czy cokolwiek trzeba przerabiać.
Ja mam w jednym od dio i chodzi pięknie. Można wkręcić silnik na niesamowite obroty.
Nie znam się bardzo, ciut wiem ale to i tak mało.
Wystarczy żeby ten silnik był elastyczniejszy i żwawszy a jeździć się będzie na nim naprawdę miło. Powodzenia!
Nie wiem czy cokolwiek trzeba przerabiać.
Ja mam w jednym od dio i chodzi pięknie. Można wkręcić silnik na niesamowite obroty.
Nie znam się bardzo, ciut wiem ale to i tak mało.
Wystarczy żeby ten silnik był elastyczniejszy i żwawszy a jeździć się będzie na nim naprawdę miło. Powodzenia!
21-08-2013, 11:35:32
gabriel0 dobrze mówi zrób cylek 50/4 i nawet na seryjnym gazniku całkiem inna jazda, widziałes na filmiku jak mój na 50/4 na oryginalnym tłoku sie kreci na obroty,bardziej elastyczniejszy a wał jak masz w dobrym stanie to bedziesz jezdził i jezdził,oczywiscie jak nie bedzie ciagle katu i piłowania.
21-08-2013, 11:41:32
(21-08-2013 11:15:25)stqc napisał(a): [ -> ](21-08-2013 10:31:41)gabriel0 napisał(a): [ -> ]Jeżeli chcesz naprawdę mile spędzać czas na charcie:
1.Załóż jakiś lepszy gaźnik bo 14mc(obstawiam że taki masz) potrafi dać ci kopa. No chyba że masz binga to nie zmieniaj nic.
2. Daj jakiemuś gościowi coby ci kanały powiększył albo zrobił te 50/4 i w tedy naprawdę silniczek chodzi przyjemniej. A jeżeli naprawdę chcesz jeszcze coś zrobić, to daj do szlifu cylinder na 40.00mm i wstaw tłok od hondy dio.
Edit.
Ano i dla ciumoków powiem jeszcze że sprzęgło jest jebutne
1.Tak mam 14MC jak dla mnie to porażka totalna Ale będzie w zimę SHA 14,12 oczywiście Dellorto. Uprzedzam pytanie dlaczego w zimę bo osoba od której kupie ten gaźnik będzie go używać do zimy
2. Tak cylinder prawdopodobnie przerobi Janusz na ciut większe płuki i coś tam napewno pomodzi Aha tłok nie będzie od DIO bo bez przeróbek nie pasuje, zostanie zastosowany tłok od MB Hondy i szlif na 39mm
A ze sprzęgłem to zawsze można z hohowskim pogadać i on powiedział że może zrobi poradnik na sprzęgło 4 tarczowe do Charta chociaż oryginalne 3 tarczowe też daje rade
na co będziesz zakładał to SHA 14,12 do 50/4 jak na tym gaźniku z tego co wiem brakuje paliwa przy osiąganiu v-max na serii. Do takiego seta to gaźnik min 16mm. Nwm Amal, albo coś większego bo ten SHA przy tym nie wyrobi. To się wstrzymaj, oddaj do dorobienia kanałów, i kup dobry gaźnik do tego bo szkoda kasy 2 razy wywalać na gaźnik.
21-08-2013, 12:48:06
(21-08-2013 11:41:32)chart21050 napisał(a): [ -> ](21-08-2013 11:15:25)stqc napisał(a): [ -> ](21-08-2013 10:31:41)gabriel0 napisał(a): [ -> ]Jeżeli chcesz naprawdę mile spędzać czas na charcie:
1.Załóż jakiś lepszy gaźnik bo 14mc(obstawiam że taki masz) potrafi dać ci kopa. No chyba że masz binga to nie zmieniaj nic.
2. Daj jakiemuś gościowi coby ci kanały powiększył albo zrobił te 50/4 i w tedy naprawdę silniczek chodzi przyjemniej. A jeżeli naprawdę chcesz jeszcze coś zrobić, to daj do szlifu cylinder na 40.00mm i wstaw tłok od hondy dio.
Edit.
Ano i dla ciumoków powiem jeszcze że sprzęgło jest jebutne
1.Tak mam 14MC jak dla mnie to porażka totalna Ale będzie w zimę SHA 14,12 oczywiście Dellorto. Uprzedzam pytanie dlaczego w zimę bo osoba od której kupie ten gaźnik będzie go używać do zimy
2. Tak cylinder prawdopodobnie przerobi Janusz na ciut większe płuki i coś tam napewno pomodzi Aha tłok nie będzie od DIO bo bez przeróbek nie pasuje, zostanie zastosowany tłok od MB Hondy i szlif na 39mm
A ze sprzęgłem to zawsze można z hohowskim pogadać i on powiedział że może zrobi poradnik na sprzęgło 4 tarczowe do Charta chociaż oryginalne 3 tarczowe też daje rade
na co będziesz zakładał to SHA 14,12 do 50/4 jak na tym gaźniku z tego co wiem brakuje paliwa przy osiąganiu v-max na serii. Do takiego seta to gaźnik min 16mm. Nwm Amal, albo coś większego bo ten SHA przy tym nie wyrobi. To się wstrzymaj, oddaj do dorobienia kanałów, i kup dobry gaźnik do tego bo szkoda kasy 2 razy wywalać na gaźnik.
Dokładnie Dellorto nie nadaje się na przeróbki do charta. Na serii ma swoje zalety, ale nie pozwala osiągnąć maksymalnej prędkości charta. U mnie na Bingu charta kiedyś dociągnąłem do 70km/h a na SHA max 60.
21-08-2013, 14:07:31
(21-08-2013 11:35:32)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]gabriel0 dobrze mówi zrób cylek 50/4 i nawet na seryjnym gazniku całkiem inna jazda, widziałes na filmiku jak mój na 50/4 na oryginalnym tłoku sie kreci na obroty,bardziej elastyczniejszy a wał jak masz w dobrym stanie to bedziesz jezdził i jezdził,oczywiscie jak nie bedzie ciagle katu i piłowania.
Sęk w tym że ja chcem zrobić ten silnik tak aby zajechał w pewne miejsce pewnego razu około 300km w jedną stronę Ano i żeby palił przyzwoicie...
Wał prawdopodobnie będzie z cczarnymi przeciwwagami z allegro NÓWKA
21-08-2013, 14:35:45
Ja mam taki czarny wał i po 8,5 tyś km nie ma luzu
21-08-2013, 14:49:47
Chyba BigSoft ma ten czarny i go jak pamiętam to poleca Zrobił chyba 10tyś. km i nie ma luzu więc jak na rzemiosło to chyba dobrze
21-08-2013, 15:29:08
(21-08-2013 14:07:31)stqc napisał(a): [ -> ](21-08-2013 11:35:32)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]gabriel0 dobrze mówi zrób cylek 50/4 i nawet na seryjnym gazniku całkiem inna jazda, widziałes na filmiku jak mój na 50/4 na oryginalnym tłoku sie kreci na obroty,bardziej elastyczniejszy a wał jak masz w dobrym stanie to bedziesz jezdził i jezdził,oczywiscie jak nie bedzie ciagle katu i piłowania.
Sęk w tym że ja chcem zrobić ten silnik tak aby zajechał w pewne miejsce pewnego razu około 300km w jedną stronę Ano i żeby palił przyzwoicie...
Wał prawdopodobnie będzie z cczarnymi przeciwwagami z allegro NÓWKA
Mój po portingu mniej pali niz na seri,ja juz zrobił z 400km Rometem i gdyby nie to ze załozyłem stare wyrobione pierscienie to by jezdził nadal bez awaryjnie,tak szybko sie nie rozwali silnik