Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Silnik Simsona do Charta
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
nie no ja bym na twoim miejscu włożył ,silnik od simka jest niezawodny i podatny na tuning,ps nie mam nic do polskich silników.
Ładuj od simsona, zawsze 1 koń mechaniczny więcej Wink
Włóż od Jelcza, zawsze 140 km więcej
Ja ci polecam 1.9 TDI 130KM albo 1.8TDCI bardzo dobre trwałe silniczki,spalanie małe i zawsze te ok 110-120.Tak p.s-proszę Cię zostaw tego Charta w spokoju Big Grin.Co on ci uczynił,aby pakować do niego szwaba.Za te 700 odstawisz silnik na błysk,zrobisz 70cm3 i inne bajery.Silnik Charta jest bezawaryjny.Części są,tylko trzeba umieć ich szukać.Raz robisz porządnie i masz spokój na wiele km.Silnik sima może i jest mocniejszy i ma 1 bieg więcej (mowa o m541),ale tego aż tak bardzo nie czuć.Ja na twoim miejscu nie jarałbym się,że remont na MZA.No i nie za tą cene-za 700 kupisz całego sima a nie jego motor.Rób remont 027 i ewentualnie jakieś mody-takie moje zdanie.
Jeśli silnik od simsona, to za tą kasę najlepiej kupić jakieś padło i zrobić jakieś nisko strojone 70/4(żeby nie paliło dużo) na zapłonie od Charta(lepszy od enerdoskiego electronica bo ma lżejsze magneto), ze skrzynią 5b(krótką lub długą, zależy od przeznaczenia, w trasę lepsza długa), koszem sprzęgłowym od s70 i zębatką zdawczą 16z, powinno spokojnie 70-80 w trasie lecieć(skrzynia 5b długa), a v-max powinien wynosić ok 90-95 km/h(przynajmniej tak jest z simsonem, nie wiem jak taki silnik zachowa się w Charcie)
No to jak tak krytykujecie to wyremontuje silnik od Charta a to koszta będą takie:
-gaźnik od KW112 to już tajemnica Tongue
-tłok Meteor 39mm od Hondy Mb 100zł
-szlif cylindra 50zł
-anodowanie tłoka to spróbuję sam zrobić ale koszt tego to około 30zł
-skrzynia 120zł razem ze sprzęgłem
-Wał może odratuje ZMD lub kupię dzisiejszy ten z czarnymi przeciwwagami to 200zł

Razem (plus pierdoły NIE WLICZAM CENY GAŹNIKA ) około 500zł więc jeszcze się pokuszę o instalację 12v Big Grin
Dobry wybór synu.
po co anodować tłoka i pchać tam meteora jak to będzie seria? Kup orginalnego tłoka i po problemie
Oryginalny tłok nie będzie napewno nie ! Anodować nie wiem czy będe ale będzie napewno tłok od MB bo oryginał hamuje go mocno...

p.s Tłok meteor będzie raczej bo to dobry wyrób jest Wink
dobry to bym się spierał.
raczej nie najgorszy
Napewno lepszy niż oryginalny tłok za 15 zl.

500 zl to i tak duzo, napewno nie chcesz japończyka ? Wystarczy troche posiedzieć,poczekać , popatrzyć i zawsze sie coś znajdzie

http://tablica.pl/oferta/silnik-yamaha-d...19b28070ce

http://tablica.pl/oferta/silnik-yamaha-d...19b28070ce

http://tablica.pl/oferta/silnik-honda-ns...88ccf1d699

http://tablica.pl/oferta/silnik-suzuki-t...5def1f5553
Japończyk ? Może z czasem najpierw chcem wyremontować ten silnik do Charta i zobaczyć jak to będzie jeździć Smile Powiem tak za remont w sensie ze za części ja nie płace tylko mam zamawiać je a ktoś mi za nie płaci więc nie ma problemu Tongue
Skoro już bierzesz się za remont to możesz go troszkę "podrasować". Niechby ci ktoś nieco cylek zmodyfikował, do tego wypełniacze na wał. Jak bierzesz meteora to anodowanie tego raczej mija się z celem, bo do seryjnego silnka powinien być w zupełności wystarczający.
I tak z tobą szkoda zachodu bo nic z tego nie będzie tak jak z twoimi projektami które umarły
(20-08-2013 13:14:32)tramwajarz napisał(a): [ -> ]I tak z tobą szkoda zachodu bo nic z tego nie będzie tak jak z twoimi projektami które umarły

Miałem to samo pisać,jak bys chociaż jeden projekt zrobił o który pytałes sie na forum to bym uwierzył,ale nie tym razem,z tego nic nie będzie,no chyba ze jakis cud sie zdarzy Tongue
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie