Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Bóg wie który Romet 50 T-1 by MrF4k :F
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Z dużym zyskiem czy z małym best
z mega zyskiem Smile
Karol jaki kolorek dajesz na t1?
Jeszcze dokładnie nie wiem , ale myśle o takim jak jest Smile Bo mam coś podobnego w domu czerwony karbitowy Tongue
ja bym go walnął w yellow bahama. Nie no, ale nie w czerwony, nie w zielony i nie w niebieski. Coś mniej popularnego Big Grin
Raczej bedzie czerwony karbitowy bo taką farbe mam , a nie mam tyle kasy zeby szaleć z wyborem kolorów Tongue Co do silnika wyczułem luz na łożyskach na wale tak już znam przyczyne niesprawności mojego silnika ;/
To rozłóż to wymień co trzeba i gitara będzie :F .
Tylko najpierw trzeba mieć za co wymienić Big Grin musze go zrobić i sprzedać , nie wiem czy zdąrze go pomalować :/
Aktual.
T-1 Już na chodzie , wczoraj zrobiłem z 7km (wlałem pół litra paliwa i nie wiem czy setke wyjeżdziłem)Big Grin przyczyną była zła ciepłota swiecy, wrzuciłem f95 i śmiga bardzo dobrze. Żal mi go teraz sprzedawać bo silnik jest bardzo mocny no ale niestety musze. Mam jeszcze taki problem. Gdy jest zimny pali z pierwszego cały czas a gdy już sie zagrzeje ma problemy. Co moze być przyczyną ??







Ten twój problem też przerabiałem i ma on wiele czynników na to, ja wymieniłem cylinder i pali czy zimny czy ciepły, nie tylko zapłon i gaźnik trzeba regulować jak jest z tym dobrze to nie ma po co szukać jeszcze lepiej. Po prostu nie które części są już wyrobione i nie daje rady odpalić ze względu na coś, co podlega wymianie.
Koi7 to się nazywa zmęczenie materiału Wink
O właśnie to już tyle lat pracowało że potrzebuje być nowa dlatego nie pali a nowe to nowe ja osobiście kupuje nawet te niby chińskie i nic nie puchnie pali od pierwszego ... jak byś chciał aby palił idealnie to byś musiał po wymieniać różne rzeczy Tongue
Ja podejrzewam simery ,nic wiecej. Cylinder jest jak nowy , niedawno szlifowany i w dodatku ZMD, tłok , wał i inne czesci wszystko ZMD i z tego co wiem w bardzo dobrej kondycji bo nieukrywam lekki przegląd silnika już zrobiłem Smile Czy ja wiem czy trzeba wymieniać rózne rzeczy aby idealnie palił?? Miałem dużo rometów , kilka takich grotów ze silniki ledwo jechały a tak wyregulowane były ze zawsze paliły z pierwszego kopa , lub ostatniego ząbka. W moim przypadku też bedzie to akurat kwestia jeszcze konkretniej regulacji gaźnika lub wymiany oby dwóch simerów Smile
Koi7 Miałeś racje Big Grin i ja też Big Grin Silnik udało mi sie wyregulować (ustawiłem ponowienie przerwe na świecy oraz wyregulowałem ponownie gaźnik), pali z pierwszego wszystko pięknie Big Grin tylko strasznie kopci( simer do wymiany :F) Poza zrobieniem silnika wziąłem sie za reszte. Wyczysciłem koła z rdzy i srebrzanki , chrom pod tym syfem był w bdb stanie (także koła nie bedą białe :F ). Skręciłem też przednie zawieszenie oraz nasmarowałem, wymieniłem nakrętke główki ramy. Bak też latał na boki, umocowałem go. Z tyłu wyprostowałem błotnik oraz bagażnik.
Fotki.




Filmik z pracy silnika i jazdy bedzie niebawem. Na jaki kolor go pomalować ?? Myślałem o czerwonym. Może jakiś bi-color , lub coś innego ?? Macie jakieś pomysły ??
Daj go na czerwono...

Bez bi-coloru, bo do czerwonego ciężko dobrać dobrze pasujący kolor, a czarna rama to już masakrycznie oklepana sprawa Wink
Stron: 1 2 3 4 5 6 7
Przekierowanie