09-08-2013, 16:17:40
09-08-2013, 16:26:25
z mega zyskiem
09-08-2013, 17:22:47
Karol jaki kolorek dajesz na t1?
10-08-2013, 10:37:58
Jeszcze dokładnie nie wiem , ale myśle o takim jak jest Bo mam coś podobnego w domu czerwony karbitowy
10-08-2013, 21:38:04
ja bym go walnął w yellow bahama. Nie no, ale nie w czerwony, nie w zielony i nie w niebieski. Coś mniej popularnego
11-08-2013, 11:49:47
Raczej bedzie czerwony karbitowy bo taką farbe mam , a nie mam tyle kasy zeby szaleć z wyborem kolorów Co do silnika wyczułem luz na łożyskach na wale tak już znam przyczyne niesprawności mojego silnika ;/
11-08-2013, 13:21:55
To rozłóż to wymień co trzeba i gitara będzie .
11-08-2013, 13:38:36
Tylko najpierw trzeba mieć za co wymienić musze go zrobić i sprzedać , nie wiem czy zdąrze go pomalować :/
14-08-2013, 11:33:00
Aktual.
T-1 Już na chodzie , wczoraj zrobiłem z 7km (wlałem pół litra paliwa i nie wiem czy setke wyjeżdziłem) przyczyną była zła ciepłota swiecy, wrzuciłem f95 i śmiga bardzo dobrze. Żal mi go teraz sprzedawać bo silnik jest bardzo mocny no ale niestety musze. Mam jeszcze taki problem. Gdy jest zimny pali z pierwszego cały czas a gdy już sie zagrzeje ma problemy. Co moze być przyczyną ??
T-1 Już na chodzie , wczoraj zrobiłem z 7km (wlałem pół litra paliwa i nie wiem czy setke wyjeżdziłem) przyczyną była zła ciepłota swiecy, wrzuciłem f95 i śmiga bardzo dobrze. Żal mi go teraz sprzedawać bo silnik jest bardzo mocny no ale niestety musze. Mam jeszcze taki problem. Gdy jest zimny pali z pierwszego cały czas a gdy już sie zagrzeje ma problemy. Co moze być przyczyną ??
14-08-2013, 11:46:44
Ten twój problem też przerabiałem i ma on wiele czynników na to, ja wymieniłem cylinder i pali czy zimny czy ciepły, nie tylko zapłon i gaźnik trzeba regulować jak jest z tym dobrze to nie ma po co szukać jeszcze lepiej. Po prostu nie które części są już wyrobione i nie daje rady odpalić ze względu na coś, co podlega wymianie.
14-08-2013, 11:50:20
Koi7 to się nazywa zmęczenie materiału
14-08-2013, 12:01:27
O właśnie to już tyle lat pracowało że potrzebuje być nowa dlatego nie pali a nowe to nowe ja osobiście kupuje nawet te niby chińskie i nic nie puchnie pali od pierwszego ... jak byś chciał aby palił idealnie to byś musiał po wymieniać różne rzeczy
14-08-2013, 14:25:32
Ja podejrzewam simery ,nic wiecej. Cylinder jest jak nowy , niedawno szlifowany i w dodatku ZMD, tłok , wał i inne czesci wszystko ZMD i z tego co wiem w bardzo dobrej kondycji bo nieukrywam lekki przegląd silnika już zrobiłem Czy ja wiem czy trzeba wymieniać rózne rzeczy aby idealnie palił?? Miałem dużo rometów , kilka takich grotów ze silniki ledwo jechały a tak wyregulowane były ze zawsze paliły z pierwszego kopa , lub ostatniego ząbka. W moim przypadku też bedzie to akurat kwestia jeszcze konkretniej regulacji gaźnika lub wymiany oby dwóch simerów
14-08-2013, 19:32:15
Koi7 Miałeś racje i ja też Silnik udało mi sie wyregulować (ustawiłem ponowienie przerwe na świecy oraz wyregulowałem ponownie gaźnik), pali z pierwszego wszystko pięknie tylko strasznie kopci( simer do wymiany ) Poza zrobieniem silnika wziąłem sie za reszte. Wyczysciłem koła z rdzy i srebrzanki , chrom pod tym syfem był w bdb stanie (także koła nie bedą białe ). Skręciłem też przednie zawieszenie oraz nasmarowałem, wymieniłem nakrętke główki ramy. Bak też latał na boki, umocowałem go. Z tyłu wyprostowałem błotnik oraz bagażnik.
Fotki.
Filmik z pracy silnika i jazdy bedzie niebawem. Na jaki kolor go pomalować ?? Myślałem o czerwonym. Może jakiś bi-color , lub coś innego ?? Macie jakieś pomysły ??
Fotki.
Filmik z pracy silnika i jazdy bedzie niebawem. Na jaki kolor go pomalować ?? Myślałem o czerwonym. Może jakiś bi-color , lub coś innego ?? Macie jakieś pomysły ??
14-08-2013, 19:46:27
Daj go na czerwono...
Bez bi-coloru, bo do czerwonego ciężko dobrać dobrze pasujący kolor, a czarna rama to już masakrycznie oklepana sprawa
Bez bi-coloru, bo do czerwonego ciężko dobrać dobrze pasujący kolor, a czarna rama to już masakrycznie oklepana sprawa