05-08-2013, 17:47:16
05-08-2013, 18:03:46
Kuzyn ma T-1 z 79' i ma schowki małe plastikowe jak w komarze, korek od baku normalny i nie ma osłon lag
05-08-2013, 18:05:41
Były takie wersje jak Ty tutaj piszesz w poście. Ale przód rozbierany z osłonami zakręcany bak był zarezerwowany dla 50-TS1 Chociaż też zdarzały się w normalnych T-1
05-08-2013, 18:37:49
A końcówka wydechu chromowana czy czarna?
05-08-2013, 19:05:20
Były też z takim tłumikiem jak ma Ogar/komar i tez ten chromowany taki jak w Ogarze 200.
Ale 50 T-1 zawsze miał ten długi
Ale 50 T-1 zawsze miał ten długi
05-08-2013, 19:38:16
A siodła były bez napisu Romet z tyły?
05-08-2013, 20:19:55
Siodła bez napisu
tłumiki takie jak w komarze chromowane lub podobne do ogarowskich czarne lub chromowane
tłumiki takie jak w komarze chromowane lub podobne do ogarowskich czarne lub chromowane
05-08-2013, 20:20:42
Z tego co mi się wydaje były bez napisu i miały inny wygląd pokrowca. Ale nie powiem na 100% bo nie jestem pewny. Początkowe wersje miały rurkę zamiast puszki z filtrem
05-08-2013, 20:25:01
A i jeszcze kwestia klamek,takie jak w Ogarach czy takie bez kulek na końcu jak w Komarze?
05-08-2013, 20:29:53
Takie jak w komarze
05-08-2013, 23:01:58
(05-08-2013 20:20:42)Bartek napisał(a): [ -> ]Z tego co mi się wydaje były bez napisu i miały inny wygląd pokrowca. Ale nie powiem na 100% bo nie jestem pewny. Początkowe wersje miały rurkę zamiast puszki z filtrem
Rurke w miejscu puszki to miały, ale Romety 2375, a to jeszcze nie T-1, choć w sumie prawie wcale się poza tym nie różniły
05-08-2013, 23:06:02
(05-08-2013 23:01:58)Quake96 napisał(a): [ -> ](05-08-2013 20:20:42)Bartek napisał(a): [ -> ]Z tego co mi się wydaje były bez napisu i miały inny wygląd pokrowca. Ale nie powiem na 100% bo nie jestem pewny. Początkowe wersje miały rurkę zamiast puszki z filtrem
Rurke w miejscu puszki to miały, ale Romety 2375, a to jeszcze nie T-1, choć w sumie prawie wcale się poza tym nie różniły
Wiem, ale miałem styczność z taką ramą co miała rurki pod siedzeniem i była ta rurka zamiast puszki.
05-08-2013, 23:33:06
W pierwszych wersjach T1 był duży schowek całe rozbieralne lagi, zakręcany bak, później zastąpili to małym schowkiem z tworzywa sztucznego, bak na wciskany korek i lagi normalne takie jak w o gaże tyle że dostosowane na wyższą główkę ramy. Nie które t1 z dużymi schowkami miały wciskany korek baku.
Fotka:
http://imageshack.us/photo/my-images/812/hyjs.png/
Jeszcze info o Ts:
Streściłem katalog rometa:
Motorower 50 Ts-1 posiadał Zupełnie rozbieralny widelec przedni.W latach motorower podlegał dalszej unifikacji z innymi dostępnymi na rynku. Po roku 80 stosowano już "zwykłe" przednie widelce(znane już z min z Pegaza 750).
Dalej bak zakręcany kierownica sportowa, bagażnik zmodyfikowany, duże kapy, tłumik prowadzony w górę. Siedzenie z napisem ROMET, jest to pewne z katalogu.
Romet 50 ts był stosunkowo rzadki do modelu T1 z powodu cięć finansowych.
Fotka:
http://imageshack.us/photo/my-images/812/hyjs.png/
Jeszcze info o Ts:
Streściłem katalog rometa:
Motorower 50 Ts-1 posiadał Zupełnie rozbieralny widelec przedni.W latach motorower podlegał dalszej unifikacji z innymi dostępnymi na rynku. Po roku 80 stosowano już "zwykłe" przednie widelce(znane już z min z Pegaza 750).
Dalej bak zakręcany kierownica sportowa, bagażnik zmodyfikowany, duże kapy, tłumik prowadzony w górę. Siedzenie z napisem ROMET, jest to pewne z katalogu.
Romet 50 ts był stosunkowo rzadki do modelu T1 z powodu cięć finansowych.
06-08-2013, 09:19:07
Ja będe robił takiego jak na tym drugim zdjęciu,napewno kolor będzie RAL 1028 (Bursztynowy)
06-08-2013, 13:28:15
A pedał hamulca taki jak w Komarze Sport czy taki jak w Ogarach?