(07-08-2013 00:16:26)MrF4k napisał(a): [ -> ]Tak są na schowkach takie paski z napisem 50-T-1
Na wersji z dużymi pokrywami to wiem,ale jak na małych pokrywach moze być ten długi pasek?
(07-08-2013 01:25:17)Quake96 napisał(a): [ -> ]Jak coś to mam chyba jeszcze gdzieś taką osłonę na łańcuch. Metalowa, identyczna jak w Ogarze 200, ale na pewno nie od niego bo jest na lewą stronę, czyli to do T-1. Mogę poszukać jak chcesz.
Jak możesz to poszukaj i daj znać
Raczej nie miałem takich kilka
Zakładali to co im zostało... Więc każde mogło być w każdym.
Moje teorie:
2370- Puszka, rurki po siedzeniem, tabliczka , pierwsze sztuki zakręcany bak, przykręcane schowki duże, Niektóre miały rozbieralne lagi.
2375- Rurka powietrza, Rurki/blacha pod siedzeniem zwykłe lagi. Małe schowki/ duże przykręcane.
50-T-1 Puszka, Blacha pod siedzeniem, zwykłe lagi, spawane duże schowki/ małe plastikowe.
Tyle z moich wypocin proszę mnie poprawić jak coś.
Mogło i też tak być
wersji napewno było kilka np z taką jak mam teraz sie nie spotkałem
Czyli te z małymi schwkami nie miały napisów T-1 na schowkach?A na główce ramy powinna być?
Na głowce ramy nie ma, na małych schowkach też były
A licznik w T-1 jak powinien wyglądać?
Jeszcze przypomniała mi się sprawa z klaksonem,czy powinien być taki jak w Ogarach czy ten na baterie?
pierwsze t1 miały chyba na baterie,później zmienili na zasilanie z prądnicy,choć ja sie uczyłem na t1 który miał miejsce na 2 baterie r20 w schowku
Mój jest z roku 1981(więc końcówka produkcji) i ma zasilanie bateryjne.
Oczywiście klakson z prądnicy jest mniej kłopotliwy i łatwiejszy do zdobycia, więc pewnie często można go spotkać. Ale oryginalny był na baterie.
Moje T-1 jest z '79 czyli jednak bateryjny.