23-07-2013, 14:28:02
23-07-2013, 14:30:58
Co wy mu jeb#ecie ? Tulei z cylindra ZMD nie da się wybić na 100% bo są na niej takie rowki które uniemożliwiają jej wybicie. Nawet w lepszych chińskich cylindrach one są.
23-07-2013, 14:32:10
no dobra a z tym tłokiem to jak go odchudzić, coś to da?
23-07-2013, 14:43:06
Kanały powiększysz jakimkolwiek narzędziem skrawającym. O ile to Ci nie powiem, bo nie wiem co tam chcesz robić, ale Ci powiem, że z d*py się tego nie bierze, tylko są odpowiednie wzory na wyliczenie tego. Tłok do 3mm możesz skrócić od strony kanału ssącego, od strony wydechowego w sumie też możesz, żeby tłok by trochę lżejszy, ale sobie pomierzy ile możesz go tam skrócić, żeby się czasem pod tłokiem okno wydechowe nie otwierało No i możesz odchodzić w środku tłok
No i tak jak ktoś wcześniej napisał, splanuj głowicę. Te przeróbki dadzą jakiś odczuwalny efekt.
No i tak jak ktoś wcześniej napisał, splanuj głowicę. Te przeróbki dadzą jakiś odczuwalny efekt.
23-07-2013, 15:01:56
wypowie się ktoś jeszcze?
23-07-2013, 15:12:06
Widze ze jestes w tym zielony,więc za cylinder sie nie bierz ostro zeby nic nie zje*ać,z tłokiem sie baw,a jak chcesz miec mocniejszego kadeta do oddaj cyl do portingu i po sprawie.
23-07-2013, 15:13:03
jak masz oryginalny cylinder to wybijesz tuleje. Tuleji nie da sie wybić w podrubach. W orginale na 100% można wybić bo wybijałem.
23-07-2013, 15:19:50
(23-07-2013 15:12:06)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Widze ze jestes w tym zielony,więc za cylinder sie nie bierz ostro zeby nic nie zje*ać,z tłokiem sie baw,a jak chcesz miec mocniejszego kadeta do oddaj cyl do portingu i po sprawie.
wiadomo, każdy co coś pierwszy raz robi to jest w tym zielony
23-07-2013, 15:19:56
(23-07-2013 15:13:03)sawlan napisał(a): [ -> ]jak masz oryginalny cylinder to wybijesz tuleje. Tuleji nie da sie wybić w podrubach. W orginale na 100% można wybić bo wybijałem.
No chyba ku*wa w charcie,w zadnym romecie oprócz charta i ogara 200 jak ma oryginalny cylinder, nie wybijesz tuleji
23-07-2013, 15:24:06
jak sie umie to da rade. Bierze sie do tuleji kostki lodu ładuje i podczas nacisku na tuleje żeby wyszła podgrzewa sie żeberka.
23-07-2013, 15:26:47
http://imageshack.us/f/707/iddv.jpg/ tu masz na zdjeciu widoczny pierścien który blokuje tuleje,
W internecie jest pełno forum na którym jest opisany tuning silnika rometa.wystarczy poszukać.
(23-07-2013 15:19:50)Romet99 napisał(a): [ -> ](23-07-2013 15:12:06)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Widze ze jestes w tym zielony,więc za cylinder sie nie bierz ostro zeby nic nie zje*ać,z tłokiem sie baw,a jak chcesz miec mocniejszego kadeta do oddaj cyl do portingu i po sprawie.
wiadomo, każdy co coś pierwszy raz robi to jest w tym zielony
W internecie jest pełno forum na którym jest opisany tuning silnika rometa.wystarczy poszukać.
23-07-2013, 15:38:58
(23-07-2013 15:24:06)sawlan napisał(a): [ -> ]Bierze sie do tuleji kostki lodu ładuje i podczas nacisku na tuleje żeby wyszła podgrzewa sie żeberka.
No kuwa chciałbym to zobaczyć
żeby metal się skurczył trzeba sporej temp na minusie, a nie kostek lodu co mają -1 max -5 hahaha
Tak samo podgrzewane żeber, przecież je prawie do czerwoności trza rozgrzać, a nie nachuchać ...
23-07-2013, 15:44:07
Semmao... przynajmniej się pośmiać można w czasie przeglądania forum xD
23-07-2013, 16:04:56
Wystarczy znaleźć poradnik pana Sałka. Tyle w temacie
23-07-2013, 16:41:19
Chłopie zabraknie Ci cylindrów na Allegro jak będąc "zielonym" dorabiać kanały nie wiedząc gdzie jak i czym
A kanały da się rade dorobić bez wybicia tulei Nie gadać głupot
Polecam Janusz94 on Ci to zrobi, a jak chcesz sam to zrobić to czeka Cię dużo czytania książek i nauki
A kanały da się rade dorobić bez wybicia tulei Nie gadać głupot
Polecam Janusz94 on Ci to zrobi, a jak chcesz sam to zrobić to czeka Cię dużo czytania książek i nauki