Dzisiaj stałem się posiadaczem Komara 2350 z 1971 roku.
Jest on w dobrym stanie, ma rozłożony silnik. Posiada dokumenty jest zarejestrowany, opłacony. Planuję go odrestaurować i zrobić w 100% oryginał. Komarek zakupiony został za 350 zł.
Jest kompletny, ale rozłożony. Ma światło STOP zrobione chałupniczym sposobem.
Jak na razie poszukuje do niego lampy przedniej ponieważ ta jest pęknięta. Czy założenie metalowej lampy jest dobrym pomysłem?
Fotki:
http://www.bikepics.com/pictures/2573706/
Ładniejszy od mojego w pierwszy dzień
lampę poszukaj oryginalną
Powodzenia w odrestaurowywaniu.A lampy w tych sprzeciorkach są plastikowe więc jak chcesz 100% orginał to raczej poszukaj plastikowej.
No trochę pracy ciebie czeka,ale dasz radę powodzenia w odnawianiu
Kuba Gratuluje nowgo nabytku ! Fajny komarek mam nadzieję ze go doprowadzisz do orginalnego stanu !
Przyjedziesz nim jutro na zlot ?
Na jaki kolor go pomalujesz >
Za Komarka wezmę się koło 16 lipca jak wrócę z obozu. Mam już parę części na oku.
Nie wiem czy wiecie ale mam jeszcze takie coś na części:
http://files.tinypic.pl/i/00395/0byash2mzjm3.jpg
Na zlot na pewno nie przyjadę, nie mam jeszcze ubezpieczenia (koleś przekaże je w poniedziałek), silnik nie na chodzie. Muszę zrobić skrzynie bo nie ma sprzęgła. Komarek będzie oryginalnie czerwony.
(05-07-2013 22:18:37)kubu355 napisał(a): [ -> ]Za Komarka wezmę się koło 16 lipca jak wrócę z obozu. Mam już parę części na oku.
Nie wiem czy wiecie ale mam jeszcze takie coś na części:
http://files.tinypic.pl/i/00395/0byash2mzjm3.jpg
Tego komara wystawiles kiedys na Tablice ?? Ja do cb pisałem a ty mi nie odpisałes !
(05-07-2013 22:23:03)kubu355 napisał(a): [ -> ]Tak wystawiałem, ale potem zrezygnowałem z sprzedaży ponieważ chciałem go zrobić ale wyszły za duże koszty.
Chodziło o to?
http://tablica.pl/oferta/zamienie-romet-...2AzHp.html
Tak to ta !
Nie chcesz sprzedac za rozsadna cene ??
jakby co pisz Pw nie bedziemy robic smietnik
Fajny komarek kompletny prawie jest dobra baza do remontu. Powodzenia i do zobaczenia jutro
nie ma co udany okaz
powodzenia w pracy nad nim i duuużo cierpliwości
Spędziłem dzisiaj trochę czasu nad Komarkiem. Wyjąłem silnik, wysmarowałem wszystkie śruby w motorku, zdjąłem magneto i iskrownik. Lista potrzebnych aktualnie części:
- plastik przedniej lampy
- lewy karter
- podnóżek z dźwignią hamulca
- błotniki tył i przód
Muszę wykonać nową instalację, stara nie nadaje się. Zastanawiam się czy fajnie wyglądały by chromowane kartery.
Coś takiego:
http://rajsky.w.of.pl/013._Komar_232_062.jpg
Chodzi mi po głowie taka myśl, żeby zrobić z niego Komara 2330. Nie wiem czy wiecie ale posiadam drugiego komara który właśnie jest 2330 i włożyć mu ramę z tego komara (są dokumenty). Myślę że 2330 jest mało, a wstawienie ramy nie będzie odchodziło od oryginału.
Do zakupienia mam takie same części co do 2350 tj lampę, karter, podnóżek tu pedały. Co myślicie o takim pomyśle?
Napewno jest to Komar z 1971 ?
Jeżeli tak to warto go zostawić w oryginale nie przerabiając na 2330 .
Ma on jeszcze dużą czy małą tabliczkę ?