Nie ma w ogóle tabliczki znamionowej. Numery ramy się zgadzają, jest on 1971 roku.
czeka cie dużo pracy powodzenia
A masz miejsce na tabliczkę ? . Chodzi mi o rozstaw nitów czy jest taki jak w Sztywniaku czy ten drugi typ tabliczki mniejszej
Rozstaw to coś koło 5 cm czyli Romet. Co do rocznika dokładnie to nie wiem. W najbliższych dniach dostanę ubezpieczenie od poprzedniego właściciela.
Wróciłem wczoraj z obozu. Dzisiaj udało mi się rozpołowić silnik i rozebrać całego 2350. Wyjąłem też silnik z 2330. Zastanawiam się nadal który model robić, z tego co widzę mniej roboty jest przy 2330 bo 2350 ma więcej korozji, pourywane gwinty i parę innych rzeczy do roboty.
Ja bym zrobił oba, z tym że najpierw jeśli tak jak mówisz twoja
trójka jest w lepszym stanie wziął się za nią, a
dwójkę odłożył na lepsze czasy , ew. zrobił niższym kosztem
Romek odwrotnie 2330 to Komar 2 . 2350 to Komar 3 .Chciałeś zaszpanować ale ci nie wyszło
Właśnie robię oryginalnie 2350, 2330 zostawiam na później
Według tej palety najbardziej pasuje L 614 ewentualnie F515
Daj mu ciemniejszy
Ja bym pomalował na L614
Jakub, wiem że:
-2330 - Komar 2
-2350,2351,2352,2352W - Komar 3
-2328,2338 - Komar 4
Tylko że źle przeczytałem poprzedni post
Ja też ponieważ taki jest oryginalny kolor, zachował się w rurze od mocowania wahacza przedniego.