Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaśnie na światłach-ciepły silnik
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, poczytałem trochę o tym jednak nie jestem do końca pewny co może być winowajcą.Otóż problem jest następujący.Po dłuższej jeździe na komarku(tak około 7-9 kilometrów) zaczyna przerywać i gasnąć na włączonych światłach, jeśli je wyłączę to mogę jechać dalej bez żadnych problemów.Dodam, że na zimnym wszystko ładnie i pięknie chodzi.Rozgrzewam silnik tak około minuty, włączam światła i jadę.Proszę o podpowiedzi czym to może być spowodowane.

Świeca nowa f75(na starej też tak robił), Żarówka z przodu 6v 15/15W // Tył 12V5W (dziś kupiłem 6V5W i spróbuje na niej pojeździć o ile znowu mi się nie spali Dodgy )
dlaczego taka beznadziejna świeca o za dużej ciepłocie ? Kup iskrę f80 i spróbuj. wydaje mi się że to może być to. Może świeca przy dużej temperaturze i przy okazjii dużej jej ciepłocie ma za małą iskrę żeby zasilić światła. Spróbuj z f80
Co ma piernik do wiatraka i co ma świeca do świateł?
No sytuacja wygląda tak, że miałem f95, ale też się tak działo(chociaż możliwe, że była jakaś do kitu, bo swoje przejechała)..Kupiłem zalecaną do komara-f75.
Jeszcze pytanko: Czy zmiana iskry z f75--->f80 może spowodować widoczne zmniejszenie grzania się silnika?
No cóż, zrobię jak mówisz, jeśli nie będzie innych propozycji.Póki co czekam..
zalecana do komara jest właśnie f80. Poczytaj instrukcje. Wydaje mi się że skoro ciepłota świecy będzie mniejsza, to i może delikatnie mniej będzie się grzał, ale nie licz na cuda. Jak żyłujesz silnik nie jadąc przy tym szybko na przykład paląc gumę itp to się będzie grzał. Jeśli nie, i jeździsz normalnie to silnik będzie się grzał, ale to jest przecież normalne. Spalanie które zachodzi w silniku jest reakcją egzotermiczną i zawsze będzie wydzielać ciepło. Zmiana świecy nie spowoduje odczuwalnej dla ciebie zmiany w temperaturze silnika podczas pracy. Temperatura jest czymś normalnym, silnikowi trzeba tylko dostarczać chłodzenia, w tym wypadku powietrzem, czyli po prostu jeździć Smile Jeśli f80 nie pomoże pokombinuj z przerwą na świecy. Smile
Czytajcie 30 letnie instrukcje,kiedyś było inne paliwo,inna jakość części

Jak gaśnie na światłach to masz za dużą przerwę na świecy

Jak jest gorąco to jeździmy na f95,na zimę to w sumie f75 zalecał bym,a poza tym s38 i 023 mają inne stopnie sprężania a to tez gra dużą role
jedyny tutaj tramwajarz ma racje Smile co do problemu to właśnie za duża przerwa na świecy. najlepiej odmierzyc szczelinomierzem jakieś 0.45mm.
Miałem ten sam problem i okazało się tak jak wyżej koledzy powiedzieli była za dużą przerwa na świecy Smile
Dzięki wielkie, podziałało ! Smile
Przekierowanie